Het 'vraag-en-antwoord' spel
Citaat van basbulletje op 20 juli 2014, 20:11Ik hèb nu vakantie !
Wie heeft nog meer vakantie ?
Ik hèb nu vakantie !
Wie heeft nog meer vakantie ?
Citaat van DukeNPDA op 21 juli 2014, 06:39Jaaaaa! Ik heb ook vakantie. Blijf dit jaar wel thuis. In september gaan we trouwen.... En het geld kunnen we maar 1x uitgeven
Jaaaaa! Ik heb ook vakantie. Blijf dit jaar wel thuis. In september gaan we trouwen.... En het geld kunnen we maar 1x uitgeven
Citaat van basbulletje op 21 juli 2014, 11:48Omdat het hier regent zijn we met de kinderen donuts aan het maken.
Hoe is het weer bij jullie?
Omdat het hier regent zijn we met de kinderen donuts aan het maken.
Hoe is het weer bij jullie?
Citaat van Duken op 16 april 2017, 20:52Vanavond de formule 1 gekeken en boer zoekt vrouw...... Tja..... Best goed programma eigenlijk
Hoeveel GB denk jij per maand te downloaden?
Vanavond de formule 1 gekeken en boer zoekt vrouw...... Tja..... Best goed programma eigenlijk
Hoeveel GB denk jij per maand te downloaden?
Citaat van William op 17 april 2017, 06:24Phoe, dat ligt eraan of ik wat leuks kan vinden. De ene maand kan dat bijvoorbeeld 50GB - 100GB zijn, en de andere maand 300GB-500GB of meer.
Deze maand tot nu toe 295GB zie ik
Wat is de slechtste film of serie die je ooit hebt gezien?
Phoe, dat ligt eraan of ik wat leuks kan vinden. De ene maand kan dat bijvoorbeeld 50GB - 100GB zijn, en de andere maand 300GB-500GB of meer.
Deze maand tot nu toe 295GB zie ik
Wat is de slechtste film of serie die je ooit hebt gezien?
Citaat van Demo op 17 april 2017, 08:34Een van de slechte film die ik afgelopen week heb gezien is de The Wall
Rook of drink je ook?
Een van de slechte film die ik afgelopen week heb gezien is de The Wall
Rook of drink je ook?
Citaat van William op 17 april 2017, 17:50Roken niet drinken wel. Ik hou van (speciaal) bieren. Altijd genieten, maar nu is het buikje vol met de paasdagen. Dus er staat hier een kopje thee.
Wat is de laatste bekeuring die je hebt gehad?
Roken niet drinken wel. Ik hou van (speciaal) bieren. Altijd genieten, maar nu is het buikje vol met de paasdagen. Dus er staat hier een kopje thee.
Wat is de laatste bekeuring die je hebt gehad?
Citaat van Demo op 17 april 2017, 18:2414 uur geleden zei Draakie:Wat is de laatste bekeuring die je hebt gehad?
Heel lang geleden reed ik op een brommer van me pap, en die woutten zei 'Meneer wat is u naam'? ik was dronken ik zei 'dat is voor jullie een vraag en voor mijn een weet' toen moest ik mee een nachtje in de Cel
![]()
Ben je ooit voor geweest ik bedoel voor de Rechter?
14 uur geleden zei Draakie:Wat is de laatste bekeuring die je hebt gehad?
Heel lang geleden reed ik op een brommer van me pap, en die woutten zei 'Meneer wat is u naam'? ik was dronken ik zei 'dat is voor jullie een vraag en voor mijn een weet' toen moest ik mee een nachtje in de Cel
Ben je ooit voor geweest ik bedoel voor de Rechter?