Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van snowboardsissy op 12 juli 2017, 21:31inderdaad meet the feebles.
uit de begin dagen van peter jackson
inderdaad meet the feebles.
Citaat van Meh Meh op 12 juli 2017, 21:351 minuut geleden zei snowboardsissy:inderdaad meet the feebles.
Om heel eerlijk te zijn baal ik dat ik het al heb geraden.
Musical, 1989. De afbeelding deed mij denken aan een muppet achtige poppen animatie. Dus was ik er met behulp van Google binnen 20 seconden achter welke film het was...
Voigens mij heb ik die film nog nooit gezien.
Is het goed dat ik de beurt aan je teruggeef?
1 minuut geleden zei snowboardsissy:inderdaad meet the feebles.
Om heel eerlijk te zijn baal ik dat ik het al heb geraden.
Musical, 1989. De afbeelding deed mij denken aan een muppet achtige poppen animatie. Dus was ik er met behulp van Google binnen 20 seconden achter welke film het was...
Voigens mij heb ik die film nog nooit gezien.
Is het goed dat ik de beurt aan je teruggeef?
Citaat van Duken op 13 juli 2017, 05:52Ach is dat niet die film met het konijn en Michael Jackson? Of was dat nou een clip? Of is die film dat Michael Jackson in die spinnen grot komt? Zo lang geleden.....
Ach is dat niet die film met het konijn en Michael Jackson? Of was dat nou een clip? Of is die film dat Michael Jackson in die spinnen grot komt? Zo lang geleden.....
Citaat van snowboardsissy op 13 juli 2017, 07:05wel een soa konijn, drugs en een snuff film shoot met een koe, maar geen michael jackson.
einde is een beetje mama is boos achtig.
ik ga zo een paar dagen weg dus ik geef de beurt aan wie er zin in heeft.
wel een soa konijn, drugs en een snuff film shoot met een koe, maar geen michael jackson.
einde is een beetje mama is boos achtig.
ik ga zo een paar dagen weg dus ik geef de beurt aan wie er zin in heeft.
Citaat van Meh Meh op 13 juli 2017, 10:15Een SOA konijn? Drugs? Snuff shoot met een koe? Ik dacht dat het een kinderfilm was.
Toch maar eens kijken. Veel vager kan het niet worden denk ik...@Duken Misschien wil jij een keer de beurt? Ik ben al zo vaak aan de beurt geweest de laatste tijd.
Een SOA konijn? Drugs? Snuff shoot met een koe? Ik dacht dat het een kinderfilm was.
Toch maar eens kijken. Veel vager kan het niet worden denk ik...
@Duken Misschien wil jij een keer de beurt? Ik ben al zo vaak aan de beurt geweest de laatste tijd.