Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2017, 17:02Deze film gaat over mensen met verslavingen. De hoofdactrice was ooit de vriendin van de Hulk...
Deze film gaat over mensen met verslavingen. De hoofdactrice was ooit de vriendin van de Hulk...
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2017, 17:33Zojuist zei puppy:Geit komt erin voor?
Eh, nee. Daarom geef ik de film zelf ook geen 10. Hooguit een 9. Er zitten helaas geen geiten in.
Zojuist zei puppy:Geit komt erin voor?
Eh, nee. Daarom geef ik de film zelf ook geen 10. Hooguit een 9. Er zitten helaas geen geiten in.
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2017, 19:44Nee, de Matrix (geniale, zeer vernieuwende film) is uit 1999.
Dit drama, waarin meerdere verslaafde mensen worden gevolgd terwijl ze steeds verder wegzakken, komt uit het jaar 2000.
Hij is vrij onbekend, het is geen vrolijkmakende film die regelmatig word uitgezonden op een commercieel kanaal.
Maar hij is wel erg goed... Deze film staat al vele jaren hoog in de top 250 van beste films op IMDB.
Nee, de Matrix (geniale, zeer vernieuwende film) is uit 1999.
Dit drama, waarin meerdere verslaafde mensen worden gevolgd terwijl ze steeds verder wegzakken, komt uit het jaar 2000.
Hij is vrij onbekend, het is geen vrolijkmakende film die regelmatig word uitgezonden op een commercieel kanaal.
Maar hij is wel erg goed... Deze film staat al vele jaren hoog in de top 250 van beste films op IMDB.
Citaat van snowboardsissy op 10 juli 2017, 20:22requiem for a dream, jared letho in een geweldige rol, maar de aanvallende koelkast was ook geniaal.
requiem for a dream, jared letho in een geweldige rol, maar de aanvallende koelkast was ook geniaal.
Citaat van snowboardsissy op 12 juli 2017, 20:14weer een ouwetje, 1989
comedy music musical
weer een ouwetje, 1989
comedy music musical
Citaat van vracht1980 op 12 juli 2017, 20:17Zegt mij niks, maar het is geen muppets. Ik was toen 9 jaar
Zegt mij niks, maar het is geen muppets. Ik was toen 9 jaar
Citaat van Meh Meh op 12 juli 2017, 21:1556 minuten geleden zei vracht1980:Zegt mij niks, maar het is geen muppets. Ik was toen 9 jaar
Daar lijkt het wel een beetje op, Puppy.
Volgens mij is het Meet the Feebles (1989)
56 minuten geleden zei vracht1980:Zegt mij niks, maar het is geen muppets. Ik was toen 9 jaar
Daar lijkt het wel een beetje op, Puppy.
Volgens mij is het Meet the Feebles (1989)