Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Demo op 15 juni 2017, 13:111 minuut geleden zei Meh Meh:Dat weet ik, ik zocht er net naar. Maar die film is uit 1945. Jij gaf aan dat de SF film uit 2017 is.
Dat is wéér een andere verhaal, daar ging het niet om.
1 minuut geleden zei Meh Meh:Dat weet ik, ik zocht er net naar. Maar die film is uit 1945. Jij gaf aan dat de SF film uit 2017 is.
Dat is wéér een andere verhaal, daar ging het niet om.
Citaat van Demo op 15 juni 2017, 13:1615 minuten geleden zei Meh Meh:Is het toevallig Logan?
Nee ook niet
Nog een afbeelding van die film
![]()
15 minuten geleden zei Meh Meh:Is het toevallig Logan?
Nee ook niet
Nog een afbeelding van die film
Citaat van Meh Meh op 15 juni 2017, 15:001 uur geleden zei puppy:Dat is wéér een andere verhaal, daar ging het niet om.
Welk andere verhaal?
Is het toevallig Alien: Covenant?
1 uur geleden zei puppy:Dat is wéér een andere verhaal, daar ging het niet om.
Welk andere verhaal?
Is het toevallig Alien: Covenant?
Citaat van Demo op 15 juni 2017, 16:401 uur geleden zei Meh Meh:Is het toevallig Alien: Covenant?
Jep
!
1 uur geleden zei Meh Meh:Is het toevallig Alien: Covenant?
Jep !
Citaat van Meh Meh op 15 juni 2017, 17:50Yes, I rule! Ik zal zo even kijken of ik een film kan vinden...
Hoe kwam ik erachter? Ik kon zien dat het een TS was en geen retail afbeelding. Dus, toen ben ik gaan zoeken naar een bekende SF, die nog niet in de beste kwaliteit uit was.
Na 3 uur zoeken vond ik 'm. Wat heb ik eigenlijk gewonnen?
Yes, I rule! Ik zal zo even kijken of ik een film kan vinden...
Hoe kwam ik erachter? Ik kon zien dat het een TS was en geen retail afbeelding. Dus, toen ben ik gaan zoeken naar een bekende SF, die nog niet in de beste kwaliteit uit was.
Na 3 uur zoeken vond ik 'm. Wat heb ik eigenlijk gewonnen?
Citaat van Meh Meh op 15 juni 2017, 18:00Daar is die dan!
Het is een comedy. Gemaakt in 2001. Was nou niet bepaald succesvol maar wel vrij bekend. Erg grof...
Daar is die dan!
Het is een comedy. Gemaakt in 2001. Was nou niet bepaald succesvol maar wel vrij bekend. Erg grof...
Citaat van Demo op 15 juni 2017, 18:334 minuten geleden zei Meh Meh:Die blijven altijd aan mijn sik plakken.
Dan knip je je sik toch af...da's toch niet zo moeilijk?
Een geit zonder sik
4 minuten geleden zei Meh Meh:Die blijven altijd aan mijn sik plakken.
Dan knip je je sik toch af...da's toch niet zo moeilijk?
Een geit zonder sik
Citaat van Meh Meh op 15 juni 2017, 19:09Waar slaat dat nou op? Mijn sik afknippen... Ik vraag jou toch ook niet om je staart af te knippen? Honden humor... nooit begrepen.
![]()
Waar slaat dat nou op? Mijn sik afknippen... Ik vraag jou toch ook niet om je staart af te knippen? Honden humor... nooit begrepen.