Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Demo op 14 juni 2017, 18:161 minuut geleden zei Draakie:Ja... nu al
lol hij was niet via google. Eigen screenshot
Ja ik mot zeggen dat ik die film ook gezien hebt dan valt het meteen op, hé ?
Maar morgen plaats ik mijn screenshot!
1 minuut geleden zei Draakie:Ja... nu al
lol hij was niet via google. Eigen screenshot
Ja ik mot zeggen dat ik die film ook gezien hebt dan valt het meteen op, hé ?
Maar morgen plaats ik mijn screenshot!
Citaat van Meh Meh op 14 juni 2017, 18:34Jammer, alles komt weer direct uit Google. Saai zo.
![]()
Jammer, alles komt weer direct uit Google. Saai zo.
Citaat van William op 14 juni 2017, 20:07lol ik heb hem echt zelf gemaakt. hij is ook niet hetzelfde als die van google..... google is gewoon erg slim....
lol ik heb hem echt zelf gemaakt. hij is ook niet hetzelfde als die van google..... google is gewoon erg slim....
Citaat van Meh Meh op 14 juni 2017, 20:35Ik geloof best dat je de afbeelding zelf hebt gemaakt, ik heb meerdere screenshots gemaakt en zag dat die al waren geïndexeerd.
Het is lastig om een screenshot te maken die nog niet in Google voorkomt. Maar als je er een hebt weet niemand het...
Ik geloof best dat je de afbeelding zelf hebt gemaakt, ik heb meerdere screenshots gemaakt en zag dat die al waren geïndexeerd.
Het is lastig om een screenshot te maken die nog niet in Google voorkomt. Maar als je er een hebt weet niemand het...
Citaat van Meh Meh op 15 juni 2017, 12:36Nee, want dat is een TV serie. En als die mogen we niet plaatsen van sommige leden, het moet een fragment uit een speelfilm zijn.
Nee, want dat is een TV serie. En als die mogen we niet plaatsen van sommige leden, het moet een fragment uit een speelfilm zijn.
Citaat van Demo op 15 juni 2017, 13:002 uur geleden zei ore-sabre:Out of This World?
Nee dat is 'm niet
Nee, want dat is een TV serie.
Klopt niet helemaal, omdat er ook een film bestaat met de zelfde titel
Zie maar : Out of This World
2 uur geleden zei ore-sabre:Out of This World?
Nee dat is 'm niet
Nee, want dat is een TV serie.
Klopt niet helemaal, omdat er ook een film bestaat met de zelfde titel
Zie maar : Out of This World
Citaat van Meh Meh op 15 juni 2017, 13:08Dat weet ik, ik zocht er net naar. Maar die film is uit 1945. Jij gaf aan dat de SF film uit 2017 is.
Is het toevallig Logan?
Dat weet ik, ik zocht er net naar. Maar die film is uit 1945. Jij gaf aan dat de SF film uit 2017 is.
Is het toevallig Logan?