wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 26 of 184Volgende

Ik had er inderdaad 'Speelfilms raden topic' van kunnen maken. Ik kan het eerste bericht niet meer aanpassen, als iemand dat voor mij kan doen?

Ook de tekst van het eerste bericht moet dan uiteraard hier en daar aangepast worden:

Zelf ben ik een enorme speelfilmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Speelfilmfragmenten' topic te openen.

Het werkt simpel: Iemand plaatst een speelfilmfragment en de ander moet raden om welke speelfilm het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het speelfilmfragment mogelijk sneller geraden.

Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige speelfilmfragment is goedgekeurd, een nieuw speelfilmfragment plaatsen.

Dan is het direct duidelijk voor iedereen :)

Volgens mijn team van top juristen is er inmiddels duidelijkheid, het mag wel. :D
Ik zal voortaan alleen nog speelfilms plaatsen, dan is er immers geen onenigheid over wel of geen series en andere filmfragmenten.

Eigenlijk wou ik volgende keer een filmpje plaatsen waarin ik als 5 jarige met een levensgevaarlijke uitgehonderde grizzlybeer worstelde maar die kan ik nu ook niet meer plaatsen.
En ik wou ook nog de onderstaande scene plaatsen van Kooten en de Bie maar dat kan nou ook niet meer. :sorry: Dan doe ik het nu maar even. :gek:

Begrijp me niet verkeerd, ik kijk ook graag naar tv-series. Al leek het me in dit geval dus leuk om een topic te openen waarin we speelfilms (:P) moeten raden. 

8 minuten geleden zei Monkie:

Ik had er inderdaad 'Speelfilms raden topic' van kunnen maken.

Dus het is allemaal jou schuld! :schok: En dan nou de regels tijdens het spel aanpassen, dat kan toch niet?
Ik ga eens overleggen met mijn team van top juristen over de gang van zaken. Een grof schandaal. Dat is het. Een grof schandaal! :gek:

Zojuist zei Monkie:

Begrijp me niet verkeerd, ik kijk ook graag naar tv-series. Al leek het me in dit geval dus leuk om een topic te openen waarin we speelfilms (:P) moeten raden. 

Ja, ja... Beetje de regels aanpassen tijdens het spel. 
Toen Feyenoord van de week enorm verloor, zeiden ze toch ook niet tijdens de tweede helft, dan gaan we nou maar even handballen?
Schandalig dit! Ik ga direct juridisch advies inwinnen. :gek::huh::gek:

Ja zeg, ik kon van te voren ook niet weten dat er opeens veel ophef zou ontstaan over het woordje 'Filmfragmenten' :P

Dat bespreek je maar met mijn juridische top team. Het laatste woord is nog niet gezegd over deze schandalige gang van zaken! :gek:

En dan nou weer ontopic... Het is dus een serie. Een bekende serie. De hoofdrol speler is autistisch, er zijn 2 seizoenen en een derde komt eraan.

mr. robot?

enige dat ik kan verzinnen op ned 3 en iets met computers.

He, he. Eindelijk... Van harte gefeliciteerd. :D

Titel is aangepast na aanleiding van de gesprekken tussen advocaat fragment en advocaat plaatje. :)

@snowboardsissy geweldig om te zien dat je naast advocaten gewoon de naam van de serie zegt. ;) Was het niet Suits... :P

VorigePage 26 of 184Volgende