Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 8 mei 2017, 15:4455 minuten geleden zei puppy:Ja het laatste woord is er niet over gezegd
Omdat ik een keer iets over een serie een afbeelding neer geplaatst en dat werd niet goed gekeurd....
Ik heb de regels van dit topic laten onderzoeken door een gerenommeerd advocatenkantoor en die kwamen na maanden van diepgaand onderzoek tot de conclusie dat het wel mag.
Heeft ruim 8 ton gekost maar nou mag ik gelukkig wel afbeeldingen van series in dit topic plaatsen.
55 minuten geleden zei puppy:Ja het laatste woord is er niet over gezegd
Omdat ik een keer iets over een serie een afbeelding neer geplaatst en dat werd niet goed gekeurd....
Ik heb de regels van dit topic laten onderzoeken door een gerenommeerd advocatenkantoor en die kwamen na maanden van diepgaand onderzoek tot de conclusie dat het wel mag.
Heeft ruim 8 ton gekost maar nou mag ik gelukkig wel afbeeldingen van series in dit topic plaatsen.
Citaat van snowboardsissy op 8 mei 2017, 16:59dus ik mag ook een screenshot van mijn vakantiefilm plaatsen?
dat valt binnen de definitie film volgens die 8 ton kostende advocaat.
dus ik mag ook een screenshot van mijn vakantiefilm plaatsen?
dat valt binnen de definitie film volgens die 8 ton kostende advocaat.
Citaat van William op 8 mei 2017, 17:58Los van alle advocaten zegt Google dat de afbeelding van "Blond-Amsterdam officiële website" is.... ja hoor
Los van alle advocaten zegt Google dat de afbeelding van "Blond-Amsterdam officiële website" is.... ja hoor
Citaat van Meh Meh op 8 mei 2017, 18:16Google is soms een beetje apart... Als dat kunstmatige intelligentie is denk ik dat we nog heel, heel, ver weg zijn van SkyNet.
Maar laten we weer ontopic gaan. Een nieuwe hint.
De hoofdrolspeler is zo autistisch als een knolraap.Ik ben, zonder dollen, ook lichtelijk autistisch.
Mede daarom is mijn geniale gevoel voor humor soms onnavolgbaar voor gewone mensen.
Google is soms een beetje apart... Als dat kunstmatige intelligentie is denk ik dat we nog heel, heel, ver weg zijn van SkyNet.
Maar laten we weer ontopic gaan. Een nieuwe hint.
De hoofdrolspeler is zo autistisch als een knolraap.
Ik ben, zonder dollen, ook lichtelijk autistisch.
Mede daarom is mijn geniale gevoel voor humor soms onnavolgbaar voor gewone mensen.
Citaat van Demo op 9 mei 2017, 11:48Er staat in je link goed erbij:
Een film, rolprent of video is een serie opeenvolgend getoonde, stilstaande beelden.
Dus duidelijk niet erbij dat een film een serie mag of mot zijn....
Er staat in je link goed erbij:
Een film, rolprent of video is een serie opeenvolgend getoonde, stilstaande beelden.
Dus duidelijk niet erbij dat een film een serie mag of mot zijn....
Citaat van Meh Meh op 9 mei 2017, 11:54Klopt. Het mag een ieder soort fragment zijn, zolang het maar gefilmd is.
De titel van dit topic is immers "Filmfragment raden" en niet "Speelfilm fragment raden".Eigenlijk is het erg makkelijk met de hints die ik heb gegeven.
Nog enkele hits dan maar... Uitgezonden op USA Network, derde seizoen gaat later dit jaar in premiere.
De eerste 2 seizoenen zijn in Nederland uitgezonden op NPO3, Nederland 3 dus.
Klopt. Het mag een ieder soort fragment zijn, zolang het maar gefilmd is.
De titel van dit topic is immers "Filmfragment raden" en niet "Speelfilm fragment raden".
Eigenlijk is het erg makkelijk met de hints die ik heb gegeven.
Nog enkele hits dan maar... Uitgezonden op USA Network, derde seizoen gaat later dit jaar in premiere.
De eerste 2 seizoenen zijn in Nederland uitgezonden op NPO3, Nederland 3 dus.
Citaat van Demo op 9 mei 2017, 12:0810 minuten geleden zei Barkie:De titel van dit topic is immers "Filmfragment raden" en niet "Speelfilm fragment raden".
Dan ben ik ervoor dat het duidelijk wordt vermeld zodat er geen reacties word uit gelokt, toch?
10 minuten geleden zei Barkie:De titel van dit topic is immers "Filmfragment raden" en niet "Speelfilm fragment raden".
Dan ben ik ervoor dat het duidelijk wordt vermeld zodat er geen reacties word uit gelokt, toch?
Citaat van Meh Meh op 9 mei 2017, 12:122 minuten geleden zei puppy:Dan ben ik ervoor dat het duidelijk wordt vermeld zodat er geen reacties word uit gelokt, toch?
Ik neem aan dat je het nog steeds niet weet?
Hierna zal ik geen series meer plaatsen maar alleen speelfilms.
Hopelijk kunnen we dan nu verder gaan.![]()
2 minuten geleden zei puppy:Dan ben ik ervoor dat het duidelijk wordt vermeld zodat er geen reacties word uit gelokt, toch?
Ik neem aan dat je het nog steeds niet weet?
Hierna zal ik geen series meer plaatsen maar alleen speelfilms.
Hopelijk kunnen we dan nu verder gaan.
Citaat van Demo op 9 mei 2017, 12:151 minuut geleden zei Barkie:Ik neem aan dat je het nog steeds niet weet?
Het gaat erom dat er duidelijkheid over komt, en niet of ik alleen het niet snap.....
1 minuut geleden zei Barkie:Ik neem aan dat je het nog steeds niet weet?
Het gaat erom dat er duidelijkheid over komt, en niet of ik alleen het niet snap.....