vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Het speelfilm fragmenten raden topic

VorigePage 15 of 184Volgende
1 minuut geleden zei Monkie:

Als 'cadeau' wordt er een kogel in haar hand gelegd.  Er zijn veel burgerslachtoffers gevallen.

Als het raden van een filmfragment nu op deze manier mot dan pas ik ermee....

1 minuut geleden zei puppy:

Wat wil je dan, Puppy? 

Ik denk aan Blood Diamond of zo?

Verkeerde topic... :wacko:

9 minuten geleden zei puppy:

Zo is het juist leuk. De ene keer plaats ik een opgave, waarin je bijvoorbeeld een persoon ziet, en de andere keer maak ik het wat lastiger. Net zoals nu.

Ook met de hints doe ik het op dezelfde manier. De ene keer geef ik direct een makkelijke hint, en de andere keer een hint die wat lastiger is.

23 minuten geleden zei Barkie:

Wat wil je dan, Puppy? 

Het mot wel te raden zijn neem dit nu als voorbeeld :  

58f8f4af130b1-Schermafbeelding_2017-04-2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Dan raad het nieuwmand :bloos:

En terwijl dit de origineel is :

58f8f4e58767f-Schermafbeelding_2017-04-2

Ja ik vind dit wel top. Nu ben ik ook diep aan het nadenken. Ik google nu op " meisje kogel in hand film" :) Maar nog niks kunnen vinden.

1 minuut geleden zei Draakie:

Nu ben ik ook diep aan het nadenken.

Ik heb geen zin om diep nadenken, zit hier voor me plezier mot wel leuk blijven!

Het moet ook niet te makkelijk zijn puppy :) Als je een goede scene uit een film kan pakken met een hint kan je leuk speuren. We zullen ook niet op 10 hints moeten wachten tot het antwoord. Dus onderling zullen we nog de goede route moeten vinden hoever je kan gaan met een eerste plaatje en hint. Het is zonde als je na je post direct een antwoord krijgt, maar een antwoord zal wel gevonden moeten kunnen worden. 

Komt goed :proost:

Tis wel goed ik heb gezegd wat ik ervan vind en daar mot je maar mee doen.

Let maar eens op het topic wordt zo op deze manier dood gebloed.

1 uur geleden zei Barkie:

Nee, niet goed.

Extra opgave:

hJzS6OO.jpg

VorigePage 15 of 184Volgende