Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Duken op 19 april 2017, 19:14Aaaaaa sorry Barkie. Ik heb dat bericht gemist.... Maar nu kan je zoveel uploaden als je wilt. Voor full members tot 5 mb. We houden aan de achterkant in de gaten als het de spuigaten uit loopt. Maar dat kan wel handig zijn voor bijlages als setup files of dergelijke. Gewone members hebben dit niet.
Maar het upload gedoe is dus nu opgelost. Gelukkig
De andere smilies hebben we inderdaad (nog) niet. Kan je eens kijken of je ook een omslag foto kan instellen in je profiel? Als je tijd hebt...
Aaaaaa sorry Barkie. Ik heb dat bericht gemist.... Maar nu kan je zoveel uploaden als je wilt. Voor full members tot 5 mb. We houden aan de achterkant in de gaten als het de spuigaten uit loopt. Maar dat kan wel handig zijn voor bijlages als setup files of dergelijke. Gewone members hebben dit niet.
Maar het upload gedoe is dus nu opgelost. Gelukkig
De andere smilies hebben we inderdaad (nog) niet. Kan je eens kijken of je ook een omslag foto kan instellen in je profiel? Als je tijd hebt...
Citaat van Meh Meh op 19 april 2017, 19:141 uur geleden zei Monkie:Dit is de film Sully (2016)
Je hebt 'm goed. Zo moeilijk is het niet met enkele hints.
1 uur geleden zei Monkie:Dit is de film Sully (2016)
Je hebt 'm goed. Zo moeilijk is het niet met enkele hints.
Citaat van Meh Meh op 19 april 2017, 19:22De omslag is geen probleem, kan tot 1 MB zie ik.
Waarom staat er in mijn profiel onder profiel informatie dat ik geslacht ben?
De omslag is geen probleem, kan tot 1 MB zie ik.
Waarom staat er in mijn profiel onder profiel informatie dat ik geslacht ben?
Citaat van Duken op 19 april 2017, 19:42.... Ik zal de profiel instellingen ook nalopen en de omslag grote aanpassen naar 2 MB. Dat moet genoeg zijn.
.... Ik zal de profiel instellingen ook nalopen en de omslag grote aanpassen naar 2 MB. Dat moet genoeg zijn.
Citaat van Meh Meh op 19 april 2017, 19:462 minuten geleden zei Duken:.... Ik zal de profiel instellingen ook nalopen en de omslag grote aanpassen naar 2 MB. Dat moet genoeg zijn.
Lijkt mij ook, een gewone wallpaper in PNG formaat is hooguit 1 MB.
2 minuten geleden zei Duken:.... Ik zal de profiel instellingen ook nalopen en de omslag grote aanpassen naar 2 MB. Dat moet genoeg zijn.
Lijkt mij ook, een gewone wallpaper in PNG formaat is hooguit 1 MB.
Citaat van William op 20 april 2017, 17:148 minuten geleden zei Barkie:Een hint? Hoe oud? Wat heeft hij in zijn hand?
Als 'cadeau' wordt er een kogel in haar hand gelegd. Er zijn veel burgerslachtoffers gevallen.
8 minuten geleden zei Barkie:Een hint? Hoe oud? Wat heeft hij in zijn hand?
Als 'cadeau' wordt er een kogel in haar hand gelegd. Er zijn veel burgerslachtoffers gevallen.