Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van ShadowMaster op 30 juli 2018, 09:11nee ik bedoelde geen finding nemo
![]()
maar vaiana , weet nu weer eindelijk hoe het heette of ik het goed schrijf geen idee.
nee ik bedoelde geen finding nemo
maar vaiana , weet nu weer eindelijk hoe het heette of ik het goed schrijf geen idee.
Citaat van Meh Meh op 31 juli 2018, 18:09Op 29-7-2018 om 22:21 zei snowboardsissy:ik snap hem eindelijk gargamel, je haat smurfen
de smurfen?
Helemaal goed natuurlijk! 🤓
Op 29-7-2018 om 22:21 zei snowboardsissy:ik snap hem eindelijk gargamel, je haat smurfen
de smurfen?
Helemaal goed natuurlijk! 🤓
Citaat van snowboardsissy op 31 juli 2018, 22:13de film is losjes gebaseerd op een boek van george orwell
de film is losjes gebaseerd op een boek van george orwell
Citaat van Meh Meh op 1 augustus 2018, 16:48Nineteen Eighty-Four? Animal Farm is ook verfilmd, er is zelfs een tekenfilm van. Niet geschikt voor kinderen.
Nineteen Eighty-Four? Animal Farm is ook verfilmd, er is zelfs een tekenfilm van. Niet geschikt voor kinderen.
Citaat van snowboardsissy op 1 augustus 2018, 22:29de regiseur had ook iets met rare loopjes en de vrolijke kant van het leven bekijken
de regiseur had ook iets met rare loopjes en de vrolijke kant van het leven bekijken
Citaat van ShadowMaster op 2 augustus 2018, 08:57mr. popper's penguins ?
mr. popper's penguins ?
Citaat van Meh Meh op 2 augustus 2018, 08:5910 uur geleden zei snowboardsissy:de regiseur had ook iets met rare loopjes en de vrolijke kant van het leven bekijken
Je beschrijft John Cleese... maar welke film... ik laat het aan iemand anders over. Met Google moet het lukken.
10 uur geleden zei snowboardsissy:de regiseur had ook iets met rare loopjes en de vrolijke kant van het leven bekijken
Je beschrijft John Cleese... maar welke film... ik laat het aan iemand anders over. Met Google moet het lukken.
Citaat van snowboardsissy op 2 augustus 2018, 13:43niet john cleese, maar wel iemand die met hem heeft samengewerkt. twee zelfs, 1 acteur en de regiseur
verder zitten er een aantal bekende acteurs in.
o.a. bilbo, al capone, die ene van who framed roger rabbit, een paar van game of thrones
niet john cleese, maar wel iemand die met hem heeft samengewerkt. twee zelfs, 1 acteur en de regiseur
verder zitten er een aantal bekende acteurs in.
o.a. bilbo, al capone, die ene van who framed roger rabbit, een paar van game of thrones