Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 27 juli 2018, 15:29Ik had als puber alle videobanden van de grote actiehelden uit die tijd, van Schwarzenegger tot van Stallone.
Deze scène heb ik enkele tientallen keren gezien, Terminator 2 is een geniale film. Zeker voor die tijd.Ik zal het makkelijk houden...
Hint: Ze zijn irritant en alleen geschikt om soep van te maken.
Ik had als puber alle videobanden van de grote actiehelden uit die tijd, van Schwarzenegger tot van Stallone.
Deze scène heb ik enkele tientallen keren gezien, Terminator 2 is een geniale film. Zeker voor die tijd.
Ik zal het makkelijk houden...
Hint: Ze zijn irritant en alleen geschikt om soep van te maken.
Citaat van snowboardsissy op 28 juli 2018, 09:48chicken run
chicken run
Citaat van Meh Meh op 28 juli 2018, 10:17Nee, het heeft niets met kippen te maken.
Maar, mijn film is deels een animatie, dus je zit een beetje in de buurt.
Nee, het heeft niets met kippen te maken.
Maar, mijn film is deels een animatie, dus je zit een beetje in de buurt.
Citaat van ShadowMaster op 28 juli 2018, 14:06kom niet op de naam van de film , ben aan googelen maar heb een film voor mijn ogen over de zee , maar weet niet of het zou kunnen ?
maar ben de naam kwijt lol.
kom niet op de naam van de film , ben aan googelen maar heb een film voor mijn ogen over de zee , maar weet niet of het zou kunnen ?
maar ben de naam kwijt lol.
Citaat van Duken op 29 juli 2018, 08:50Deels animatie...? Roger rabbit ? Lastig, heeft niks te maken met het nummer. Ik dacht eerst aan Alfred kwak. Maar dat is geen film
Deels animatie...? Roger rabbit ? Lastig, heeft niks te maken met het nummer. Ik dacht eerst aan Alfred kwak. Maar dat is geen film
Citaat van snowboardsissy op 29 juli 2018, 20:21ik snap hem eindelijk gargamel, je haat smurfen
de smurfen?
ik snap hem eindelijk gargamel, je haat smurfen
de smurfen?
Citaat van Duken op 29 juli 2018, 21:34Aaaaa die had ik moeten weten!!!! Alle films al een paar keer gezien met de kids. Zowel de geanimeerde als de deels geanimeerde films. Allemaal leuk, lekker fout maar goed te zien met een lach op je gezicht.
Aaaaa die had ik moeten weten!!!! Alle films al een paar keer gezien met de kids. Zowel de geanimeerde als de deels geanimeerde films. Allemaal leuk, lekker fout maar goed te zien met een lach op je gezicht.