Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Duken op 5 juli 2018, 18:19Bijna
Maar met al die hints moet iemand het toch goed raden?
vrouwen, team, hulp, slomos, remake en uit 2017?
Nou nou nou?
Bijna Maar met al die hints moet iemand het toch goed raden?
vrouwen, team, hulp, slomos, remake en uit 2017?
Nou nou nou?
Citaat van snowboardsissy op 5 juli 2018, 18:23hebben ze een remake gemaakt van de debby does... serie????
vrouwen, team, hulp slomos......
hebben ze een remake gemaakt van de debby does... serie????
vrouwen, team, hulp slomos......
Citaat van Meh Meh op 7 juli 2018, 10:25Ha vergeten, mijn beurt.
Hint, het is een ontzettend slechte kud film maar gaat over een interessant onderwerp, hyperkubus.
Ha vergeten, mijn beurt.
Hint, het is een ontzettend slechte kud film maar gaat over een interessant onderwerp, hyperkubus.
Citaat van Meh Meh op 9 juli 2018, 13:55Nee, maar daar zat inderdaad ook een hyperkubus in.
Enkele hints, aangezien dit geen makkelijke is.
- Film is niet oud.
- Het is niet Hellraiser, ook de films Cube 1 en 2 niet.
- Het is geen horrorfilm, al rennen bioscoopgangers na een kwartier getraumatiseerd de bioscoop uit.
- Er zitten enkele bekende acteurs in deze film.
- Het is een Disney film.
Nee, maar daar zat inderdaad ook een hyperkubus in.
Enkele hints, aangezien dit geen makkelijke is.
- Film is niet oud.
- Het is niet Hellraiser, ook de films Cube 1 en 2 niet.
- Het is geen horrorfilm, al rennen bioscoopgangers na een kwartier getraumatiseerd de bioscoop uit.
- Er zitten enkele bekende acteurs in deze film.
- Het is een Disney film.
Citaat van snowboardsissy op 9 juli 2018, 15:36cube zero ben je nog vergeten in je opsomming.
trauma bezorgende disneyfilms..... belle en het beest en alladin, als je een zus hebt die die films helemaal geweldig vond toen ze uitkwamen.
er staat me iets bij van een trailer van de film die je bedoelt. deed een beetje remake achtig aan, allemaal films door elkaar gegooid en eht was het net niet.
cube zero ben je nog vergeten in je opsomming.
trauma bezorgende disneyfilms..... belle en het beest en alladin, als je een zus hebt die die films helemaal geweldig vond toen ze uitkwamen.
er staat me iets bij van een trailer van de film die je bedoelt. deed een beetje remake achtig aan, allemaal films door elkaar gegooid en eht was het net niet.