Het speelfilm fragmenten raden topic
Citaat van Meh Meh op 24 juni 2018, 20:02Zo maar een gok, Spider-Man: Homecoming? Daar zaten ook redelijk veel slow motion scènes in en hij is uit 2017.
Zo maar een gok, Spider-Man: Homecoming? Daar zaten ook redelijk veel slow motion scènes in en hij is uit 2017.
Citaat van Duken op 26 juni 2018, 20:28Nee dat is het niet.
Er zitten geen superhelden maar wel een team met mannen en vrouwen welke mensen helpen als die problemen hebben op hun terrein....
Nee dat is het niet.
Er zitten geen superhelden maar wel een team met mannen en vrouwen welke mensen helpen als die problemen hebben op hun terrein....
Citaat van ShadowMaster op 27 juni 2018, 11:28Inderdaad een moeilijke , ik zat te denken aan een serie maar het moet een film zijn lol
Inderdaad een moeilijke , ik zat te denken aan een serie maar het moet een film zijn lol
Citaat van snowboardsissy op 5 juli 2018, 17:59ik zat te denken aan charlie's angels maar die film is te oud. vrouwen, team, hulp, slomos, remake maar niet uit 2017
ik zat te denken aan charlie's angels maar die film is te oud. vrouwen, team, hulp, slomos, remake maar niet uit 2017