Het grote ik-erger-me-dood-aan topic
Citaat van Trizomu op 22 maart 2017, 16:58Waar ik me persoonlijk aan erger, en met mij waarschijnlijk wel anderen, is dat sinds de nieuwe update van W10 & de mail/agenda app sommige live account de melding geven dat de account gegevens verouderd zijn en dat de aangeboden oplossingen geen enkele oplossing is, ook niet die van het forum van MS. Alwaar men wel eens durft zeggen dat het zou kunnen zijn door de update van de Nvidia driver, alles werkte perfect voor de update van W10 en de mail/agenda app, wat belachelijk is. Moet nu via de browser naar de mail accounts gaan, knap vervelend dat ik in W10 nu geen meldingen meer krijg van deze account dat er nieuwe mails zijn binnen gekomen terwijl het toch dagelijks over verschillende tientallen mail gaat en ook dus spijtig genoeg Duken.NL betreft. Ik krijg ook het antwoord, stel je voor, van het forum van MS om voorlopig een andere cliënt te gebruiken. Knap vervelend en ergerlijk omdat alles nogal verweven is met W10 bij me.
Waar ik me persoonlijk aan erger, en met mij waarschijnlijk wel anderen, is dat sinds de nieuwe update van W10 & de mail/agenda app sommige live account de melding geven dat de account gegevens verouderd zijn en dat de aangeboden oplossingen geen enkele oplossing is, ook niet die van het forum van MS. Alwaar men wel eens durft zeggen dat het zou kunnen zijn door de update van de Nvidia driver, alles werkte perfect voor de update van W10 en de mail/agenda app, wat belachelijk is. Moet nu via de browser naar de mail accounts gaan, knap vervelend dat ik in W10 nu geen meldingen meer krijg van deze account dat er nieuwe mails zijn binnen gekomen terwijl het toch dagelijks over verschillende tientallen mail gaat en ook dus spijtig genoeg Duken.NL betreft. Ik krijg ook het antwoord, stel je voor, van het forum van MS om voorlopig een andere cliënt te gebruiken. Knap vervelend en ergerlijk omdat alles nogal verweven is met W10 bij me.
Citaat van Duken op 23 maart 2017, 06:21Tja Windows.... Genoeg waar ik mij binnen Windows kan ergeren inderdaad. Maar dit is wel weer een typisch ms ding trizomu. Account gegevens verouderd..... Moet je zeker ook bij ms een nieuw account aanvragen?
Ik zeg, hiphop alles over naar Gmail. Vanuit daar je email beheer en import van andere mail domeinen.
Tja Windows.... Genoeg waar ik mij binnen Windows kan ergeren inderdaad. Maar dit is wel weer een typisch ms ding trizomu. Account gegevens verouderd..... Moet je zeker ook bij ms een nieuw account aanvragen?
Ik zeg, hiphop alles over naar Gmail. Vanuit daar je email beheer en import van andere mail domeinen.
Citaat van Trizomu op 23 maart 2017, 13:29Goh, eindelijk terug één account terug aan de praat gekregen, nu de andere nog verwijderen en opnieuw instellen. Problemen bij MS voor dit, zoals gewoonlijk.
Goh, eindelijk terug één account terug aan de praat gekregen, nu de andere nog verwijderen en opnieuw instellen. Problemen bij MS voor dit, zoals gewoonlijk.
Citaat van William op 31 maart 2017, 10:30Ik erger me dood aan het feit, dat House of Cards seizoen 5 pas op 30 mei begint. Why ow why....
De eerste 4 seizoenen begonnen altijd in Februari of Maart. Binnenkort seizoen 4 maar weer bekijken, om er weer een beetje in te komen
Ik erger me dood aan het feit, dat House of Cards seizoen 5 pas op 30 mei begint. Why ow why....
De eerste 4 seizoenen begonnen altijd in Februari of Maart. Binnenkort seizoen 4 maar weer bekijken, om er weer een beetje in te komen
Citaat van Demo op 31 maart 2017, 14:28Erger me dood aan dat ik nu het eindelijk mooi weer is dat ik hier aan het dialyseren ben in het ziekenhuis ☹️
Erger me dood aan dat ik nu het eindelijk mooi weer is dat ik hier aan het dialyseren ben in het ziekenhuis ☹️
Citaat van William op 2 april 2017, 17:46Op 1-4-2017 om 11:22 zei Duken:Ik erger me dood aan het wachten op het vervolg van het laatste the walking dead seizoen.....
Hahaha, dat ken ik. Ik wacht met smart op seizoen 3 van True Detective. Het leek erop dat het bij 2 seizoenen zou blijven. Maar na 2 jaar zonder nieuws over de serie, lijkt het nu een kwestie van tijd voordat HBO seizoen 3 gaat aankondigen
Op 1-4-2017 om 13:54 zei puppy:Erger me dood aan dat het toch niet zekerheid is of ik in aanmerking kom voor thuisdialyse
Jeetje, dat is erg vervelend om te horen
Op 1-4-2017 om 11:22 zei Duken:Ik erger me dood aan het wachten op het vervolg van het laatste the walking dead seizoen.....
Hahaha, dat ken ik. Ik wacht met smart op seizoen 3 van True Detective. Het leek erop dat het bij 2 seizoenen zou blijven. Maar na 2 jaar zonder nieuws over de serie, lijkt het nu een kwestie van tijd voordat HBO seizoen 3 gaat aankondigen
Op 1-4-2017 om 13:54 zei puppy:Erger me dood aan dat het toch niet zekerheid is of ik in aanmerking kom voor thuisdialyse
Jeetje, dat is erg vervelend om te horen
Citaat van Demo op 2 april 2017, 18:0525 minuten geleden zei Monkie:Jeetje, dat is erg vervelend om te horen
Ja inderdaad flinke tegenval ,ze kunnen mij ineens niet goed aanprikken en dat is 1 van de voorwaarden voor de thuisdialyse! De mijn Nefroloog die zij tegen me dat ze nu aankomende 2 weken goed zouden kijken wat ze precies nu gaan doen!
Het komt wel eens voor dat ze willen aanprikken dat ze met een echo-apparaat moeten kijken of ze met die naald in me arm wel goed zit of niet tegen de vaatwand aan zit,omdat ze geen echo-apparaat niet voor de thuisdialyse hebben of niet tot beschik hebben.
Maar die dialyse verpleegkundige die zeg tegen mij 'u hoef geen zorgen over te maken dat daarom niet door gaat met die thuisdialyse' dat houd het niet tegen,aldus de dialyseverpleegkundige maar ik zie morgenmiddag mij Nefroloog weer daar zal ik eens goed over hebben!
25 minuten geleden zei Monkie:Jeetje, dat is erg vervelend om te horen
Ja inderdaad flinke tegenval ,ze kunnen mij ineens niet goed aanprikken en dat is 1 van de voorwaarden voor de thuisdialyse! De mijn Nefroloog die zij tegen me dat ze nu aankomende 2 weken goed zouden kijken wat ze precies nu gaan doen!
Het komt wel eens voor dat ze willen aanprikken dat ze met een echo-apparaat moeten kijken of ze met die naald in me arm wel goed zit of niet tegen de vaatwand aan zit,omdat ze geen echo-apparaat niet voor de thuisdialyse hebben of niet tot beschik hebben.
Maar die dialyse verpleegkundige die zeg tegen mij 'u hoef geen zorgen over te maken dat daarom niet door gaat met die thuisdialyse' dat houd het niet tegen,aldus de dialyseverpleegkundige maar ik zie morgenmiddag mij Nefroloog weer daar zal ik eens goed over hebben!
Citaat van William op 3 april 2017, 07:35Aanprikken? Ik ben niet thuis in de medische termen. Maar het klinkt alsof een klein hobbeltje een grote oplossing voor je een probleem zou kunnen zijn? Hebben ze geen andere mogelijkheden dan voor het prikken?
Aanprikken? Ik ben niet thuis in de medische termen. Maar het klinkt alsof een klein hobbeltje een grote oplossing voor je een probleem zou kunnen zijn? Hebben ze geen andere mogelijkheden dan voor het prikken?