Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 17 oktober 2008, 19:398gb bedoel je? Want je hebt 1G, 2G en 3G. G = generatie.
Maar als het de 3G 8GB is, heb je een hele mooie deal!
8gb bedoel je? Want je hebt 1G, 2G en 3G. G = generatie. Maar als het de 3G 8GB is, heb je een hele mooie deal!
Citaat van Heisenberg op 17 oktober 2008, 20:23Mooi hoor O0 Maar ik weet niet of het je hebt getest, maar hoe vindt je het internet ?
een vriend van mij vindt het redelijk.. ben wel benieuwd wat je er van kan verwachten :
Mooi hoor O0 Maar ik weet niet of het je hebt getest, maar hoe vindt je het internet ?
een vriend van mij vindt het redelijk.. ben wel benieuwd wat je er van kan verwachten :
Citaat van Heisenberg op 17 oktober 2008, 20:41Dan moet er WiFi in de buurt zijn, bij de McDonalds is er die altijd wel O0
Ok snap ik
, maar hoe is het in gebruik.. ?
Dan moet er WiFi in de buurt zijn, bij de McDonalds is er die altijd wel O0
Ok snap ik , maar hoe is het in gebruik.. ?
Citaat van William op 17 oktober 2008, 20:46Sow, mooi ding al heb ik het zelf niet zo met ipods! Heb je mooi geregeld voor €150 bij bol.com is ie € 209,00
Sow, mooi ding al heb ik het zelf niet zo met ipods! Heb je mooi geregeld voor €150 bij bol.com is ie € 209,00
Citaat van William op 17 oktober 2008, 20:53Hij is nou nog aan het opladen, maar 't is in principe gewoon een Iphone zonder bel/sms functie
Hij is nou nog aan het opladen, maar 't is in principe gewoon een Iphone zonder bel/sms functie
Citaat van Duken op 18 oktober 2008, 08:14Ziet er kicke uit. Zelf wacht ik nog even een halfjaar tot die iphone een beetje betaalbaar word. Ik wil hem graag hebben
Ziet er kicke uit. Zelf wacht ik nog even een halfjaar tot die iphone een beetje betaalbaar word. Ik wil hem graag hebben
Citaat van Pctje op 18 oktober 2008, 12:40Ziet er kicke uit. Zelf wacht ik nog even een halfjaar tot die iphone een beetje betaalbaar word. Ik wil hem graag hebben
idd hijs nu echt te duur
maar hij is zeker vet
Ziet er kicke uit. Zelf wacht ik nog even een halfjaar tot die iphone een beetje betaalbaar word. Ik wil hem graag hebben
idd hijs nu echt te duur maar hij is zeker vet
Citaat van William op 18 oktober 2008, 18:21Tweedehands gekocht:
-GTA IV
-Saintsrow
-Dead Rising
-Boek van GTA IV
Allemaal voor 50 euro, mooi voor elkaar dacht ik zelf :cool2:
Tweedehands gekocht:
-GTA IV
-Saintsrow
-Dead Rising
-Boek van GTA IV