Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 14 oktober 2008, 18:28Ja, klopt. Ik heb zelf ook die Niels nu heeft. Die jij daar laat zien, Luc, is niet meer nieuw te krijgen. Ik ben hier erg blij mee, hij typt erg goed.
Ja, klopt. Ik heb zelf ook die Niels nu heeft. Die jij daar laat zien, Luc, is niet meer nieuw te krijgen. Ik ben hier erg blij mee, hij typt erg goed.
Citaat van Heisenberg op 17 oktober 2008, 15:50Zo heb deze set gekocht van mijn verjaardag cadeaubon bij Dynabyte :s
Wat een geluid
echt super handig in gebruik door dat soort (ja wat is het :- ) volume regelaar
en die subwoofer is echt mega groot
Zo heb deze set gekocht van mijn verjaardag cadeaubon bij Dynabyte :s
Wat een geluid echt super handig in gebruik door dat soort (ja wat is het :- ) volume regelaar
en die subwoofer is echt mega groot
Citaat van Heisenberg op 17 oktober 2008, 17:47Ja zeker echt mega ;D
Ja zeker echt mega ;D
Citaat van William op 17 oktober 2008, 17:53Lijkt me goed. Bass is echt zot; Je moet dat eens op het luidste tegen je borst kas doen. Kapot lachen. Alleen zorgen dat het niet TE luid staat, slecht voor je gehoor.
Lijkt me goed. Bass is echt zot; Je moet dat eens op het luidste tegen je borst kas doen. Kapot lachen. Alleen zorgen dat het niet TE luid staat, slecht voor je gehoor.
Citaat van Heisenberg op 17 oktober 2008, 18:13Wow mijn hele bureau trilde toen ik hem op ze hardst zette
, maar denk niet dat ik dat te vaak doe, wil nog wel dit setje een paar jaar gaan gebruiken
Wow mijn hele bureau trilde toen ik hem op ze hardst zette , maar denk niet dat ik dat te vaak doe, wil nog wel dit setje een paar jaar gaan gebruiken