do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 588 of 602Volgende

H

Heb vorige week vrijdag deze joggingbroek gekocht bij Bamigo :

spacer.png

Daar koop ik ook me Boxershorts en andere ondergoed, fijn spul hebben ze daar bij Bamigo.

spacer.png

Ik heb zelf ook prima ervaringen met boxers van Bamigo. 

Potje is bijna leeg, dus een nieuwe besteld.

78162_2.jpg&f=1&nofb=1

Ook twee tubes van me favoriete tandpasta.

411170%2520marvis%2520classic%2520strong

Toffe tandpasta :) dat ziet er lekker Amerikaans uit in je badkamer. 

Ik ga toch maar volgens week cyberpunk preorderen. Op stadia krijg je nu ook bij je preorder een controller en Chromecast Ultra. Die kunnen daarna in de slaapkamer. 

Cyberpunk lijkt mij ook een geweldige game. Klinkt als een prima pre-order deal. 🙂

Ik vond het er inderdaad ook Amerikaans uitzien. Marvis is echter een merk uit Italië.  Qua smaken kun je alle kanten op. Veel daarvan gaan mij net iets te ver om daar me tanden mee te poetsen. 🤣

Ik hou het fijn bij Classic Mint en Whitening Mint

Leuk overzichtje:

• Classic Strong Mint - voor een langdurig frisse adem

• Aquatic Mint - verkoelende smaaksensatie met een vleugje mint

• Ginger Mint - met kruidige gember voor een bijzondere smaakbeleving

• Jasmin Mint - met aangenaam bloemige jasmijnsmaak

• Whitening Mint - voor extra witte tanden

• Amarelli Licorice - tandpasta met originele, bitterzoete dropsmaak

• Cinnamon Mint - een vleugje kaneel geeft tandenpoetsen een exotisch tintje

• Royal – Munt, citroen, mandarijn, roosextract en nootmuskaat, verbazingwekkende smaaksensatie. 

• Karakum - pepermunt, sinaasappel en aromatisch kardemom, een blijvende en verleidelijk frisse sensatie. 

• Rambas – munt met de fluweelachtige smaak van perzik, ananas en mango, een blijvende smaaksensatie

• Anise Mint – kruidige tonen van steranijs met de explosieve frisheid van munt

• Orange Blossom Bloom - een zoet citrus aroma met frisse en koele munt

• Black Forest - munt met fruitige tonen van kersen, chocolade, marsepein en amandellikeur

• Sweet & Sour Rhubarb - munt met aromatische tonen van rabarber, een unieke combinatie van zoet en zuur

• Smokers Whitening Mint - Een verfrissende muntsmaak, maakt de tanden witter en verfrist de adem extra sterk.

Op 25-11-2020 om 07:50 zei Monkie:

🙂

Ik vond het er inderdaad ook Amerikaans uitzien. Marvis is echter een merk uit Italië.  Qua smaken kun je alle kanten op. Veel daarvan gaan mij net iets te ver om daar me tanden mee te poetsen. 🤣

Ik hou het fijn bij Classic Mint en Whitening Mint

Heb even gekeken wél aan prijzig kant die Marvis tanpasta! ,zomaar even gekeken hoor ;)

44 minuten geleden zei Nobody:

Heb even gekeken wél aan prijzig kant die Marvis tanpasta! ,zomaar even gekeken hoor ;)

Het is inderdaad niet goedkoop. Al heb ik het niet bij Bol.com besteld. Ik heb beide tubes bij een andere webshop besteld. Daar waren Classic Mint en Whitening Mint 7.95 per stuk.

De volgende keer kijk ik eerst even bij Amazon. Daar zie ik dat ze ook per 3 stuks worden verkocht en net weer wat goedkoper zijn in de smaak classic strong mint. Klein verschil, maar toch. :p 

Me rookmelder (batterij was leeg) heb ik 4 stuks bestel bij amazon voor maar € 10,07 de verzendkosten die zijn vrij :D

spacer.png

Upgrade PC 

C57F3801-1125-44EE-9697-37957BE63A9C.thumb.jpeg.728e348b80cb0792cc5b2af9d1e0db2f.jpeg

Specs: 68113340-FAA1-4F06-8C69-4F5EBE4229EF.thumb.jpeg.c6d8e38427e0ea72c41173fa0a989d3f.jpeg

Paar weken geleden gebouwd. Werkt vlot en dat was de reden van upgraden. 

Damn netjes hoor! 16 cores! :) 72 GB aan memory?! Hahah host je een hele server omgeving thuis? 😉

blijft een goede kleur groen.

VorigePage 588 of 602Volgende