Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 23 oktober 2020, 05:41Inderdaad. Bij de iPhone 12 zit geen adapter meer, alleen nog een USB-C naar lightning kabel.
Omdat ik nog geen USB-c adapter had, deze even besteld. Voor die 8 euro de moeite niet.
En gelijk een kabeltje erbij. Kleine 4 euro, ook de moeite niet. Over het algemeen ben ik wat minder te spreken over de Apple kabeltjes.
Alles is van Baseus, prima spul.
Inderdaad. Bij de iPhone 12 zit geen adapter meer, alleen nog een USB-C naar lightning kabel.
Omdat ik nog geen USB-c adapter had, deze even besteld. Voor die 8 euro de moeite niet.
En gelijk een kabeltje erbij. Kleine 4 euro, ook de moeite niet. Over het algemeen ben ik wat minder te spreken over de Apple kabeltjes.
Alles is van Baseus, prima spul.
Citaat van Nobody op 31 oktober 2020, 10:58Heb zojuist dit gekocht 6 x keer 250ml
Bij Amazone nl voor de prijs van € 14,95!
En hier in de Kruidvat betaal je maar voor 1 € 4,39 en dan is het nog actie ook! Gewoon ongelofelijk !
Heb zojuist dit gekocht 6 x keer 250ml
Bij Amazone nl voor de prijs van € 14,95!
En hier in de Kruidvat betaal je maar voor 1 € 4,39 en dan is het nog actie ook! Gewoon ongelofelijk !
Citaat van William op 31 oktober 2020, 11:41Heel herkenbaar. Zijn over het algemeen standaard prijzen heel het jaar door bij Amazon
Zelf koop ik vaak Axe en Dove via Amazon. Laatst Axe, 6x250ml voor 7.50. Bij kruidvat had je toen dacht ik een 'aanbieding' 3 voor 7 euro.
Van de week nog Dove besteld. 6x400ml voor een kleine 10 euro.
Neutral kende ik nog niet. Ben benieuwd of het iets is.
Heel herkenbaar. Zijn over het algemeen standaard prijzen heel het jaar door bij Amazon
Zelf koop ik vaak Axe en Dove via Amazon. Laatst Axe, 6x250ml voor 7.50. Bij kruidvat had je toen dacht ik een 'aanbieding' 3 voor 7 euro.
Van de week nog Dove besteld. 6x400ml voor een kleine 10 euro.
Neutral kende ik nog niet. Ben benieuwd of het iets is.
Citaat van Nobody op 31 oktober 2020, 12:4359 minuten geleden zei Monkie:Heel herkenbaar. Zijn over het algemeen standaard prijzen heel het jaar door bij Amazon
Nu dat ik het weet van die amezon nl zal ik eens meer dingen als waspoeder en dingen voor de keuken eens kijken....
CitaatNeutral kende ik nog niet. Ben benieuwd of het iets is.
Ja, Neutral is goed spul als je zo'n gevoelig huid hebt
59 minuten geleden zei Monkie:Heel herkenbaar. Zijn over het algemeen standaard prijzen heel het jaar door bij Amazon
Nu dat ik het weet van die amezon nl zal ik eens meer dingen als waspoeder en dingen voor de keuken eens kijken....
CitaatNeutral kende ik nog niet. Ben benieuwd of het iets is.
Ja, Neutral is goed spul als je zo'n gevoelig huid hebt
Citaat van Duken op 1 november 2020, 06:4918 uur geleden zei Nobody:Ja, Neutral is goed spul als je zo'n gevoelig huid hebt
True, wij hebben het ook altijd gebruikt voor onze kids. Er zit verder geen rommel in.
18 uur geleden zei Nobody:Ja, Neutral is goed spul als je zo'n gevoelig huid hebt
True, wij hebben het ook altijd gebruikt voor onze kids. Er zit verder geen rommel in.
Citaat van zomersla op 5 november 2020, 15:47Ik was een tijdje uit de lucht ( ook bij galgje) om mij in de Corona tijd bezig te houden met mijn verf hobby, Moet nog wel iets dikker verf op bepaalde stukken.
Ik was een tijdje uit de lucht ( ook bij galgje) om mij in de Corona tijd bezig te houden met mijn verf hobby, Moet nog wel iets dikker verf op bepaalde stukken.
Citaat van Duken op 6 november 2020, 07:00Wauw! Dat ziet er weer mooi uit. Ik zou bijna door het dorpje heen willen fietsen.
![]()
Leuk ook met de kerkklok en de bomen in de kleuren aan de voorkant. Nice!
Wauw! Dat ziet er weer mooi uit. Ik zou bijna door het dorpje heen willen fietsen.
Leuk ook met de kerkklok en de bomen in de kleuren aan de voorkant. Nice!
Citaat van William op 6 november 2020, 17:48Enkele hoesjes en screenprotectors heb ik al binnen. Dus: iPhone 12 Pro Max besteld.
Ik ontvang hem niet op dag 1 (13 november). Maar dat maakt ook niet uit. Levering staat voor eind november gepland.
Enkele hoesjes en screenprotectors heb ik al binnen. Dus: iPhone 12 Pro Max besteld.
Ik ontvang hem niet op dag 1 (13 november). Maar dat maakt ook niet uit. Levering staat voor eind november gepland.