do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 587 of 602Volgende

Netjes hoor! Helemaal klaar voor je iPhone 12 👍

Inderdaad. Bij de iPhone 12 zit geen adapter meer, alleen nog een USB-C naar lightning kabel.

Omdat ik nog geen USB-c adapter had, deze even besteld. Voor die 8 euro de moeite niet.

En gelijk een kabeltje erbij. Kleine 4 euro, ook de moeite niet. Over het algemeen ben ik wat minder te spreken over de Apple kabeltjes.

Alles is van Baseus, prima spul.

Heb zojuist dit gekocht 6 x keer 250ml 

spacer.png

Bij Amazone nl voor de prijs van € 14,95!

En hier in de Kruidvat betaal je maar voor 1 € 4,39 en dan is het nog actie ook! Gewoon ongelofelijk !

Heel herkenbaar. Zijn over het algemeen standaard prijzen heel het jaar door bij Amazon

Zelf koop ik vaak Axe en Dove via Amazon. Laatst Axe, 6x250ml voor 7.50. Bij kruidvat had je toen dacht ik een 'aanbieding' 3 voor 7 euro.

Van de week nog Dove besteld. 6x400ml voor een kleine 10 euro.

Neutral kende ik nog niet. Ben benieuwd of het iets is.

59 minuten geleden zei Monkie:

Heel herkenbaar. Zijn over het algemeen standaard prijzen heel het jaar door bij Amazon

Nu dat ik het weet van die amezon nl zal ik eens meer dingen als waspoeder en dingen voor de keuken eens kijken....

Citaat

Neutral kende ik nog niet. Ben benieuwd of het iets is.

Ja, Neutral is goed spul als je zo'n gevoelig huid hebt

18 uur geleden zei Nobody:

Ja, Neutral is goed spul als je zo'n gevoelig huid hebt

True, wij hebben het ook altijd gebruikt voor onze kids. Er zit verder geen rommel in. 

Ook besteld. Inderdaad goed dat er verder geen rommel inzit.

Ik was een tijdje uit de lucht ( ook bij galgje) om mij in de Corona tijd bezig te houden met mijn verf hobby, Moet nog wel iets dikker verf op bepaalde stukken.spacer.png

Wauw! Dat ziet er weer mooi uit. Ik zou bijna door het dorpje heen willen fietsen. :)

Leuk ook met de kerkklok en de bomen in de kleuren aan de voorkant. Nice! :clover:

Enkele hoesjes en screenprotectors heb ik al binnen. Dus: iPhone 12 Pro Max besteld.

Ik ontvang hem niet op dag 1 (13 november). Maar dat maakt ook niet uit. Levering staat voor eind november gepland. 

image.thumb.png.c9103fe6ac920fd7c89ebb780e5a5ea0.png

VorigePage 587 of 602Volgende