do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 579 of 602Volgende

Was wat uitgekeken op de standaard dynamische wallpapers van MacOS Catalina.

Op diverse websites wat dynamische wallpapers gedownload. Door een collega werd ik gewezen op de '24 Hour Wallpaper' app. Deze aangeschaft en het bevalt me prima.

Mooie wallpapers hoor. Ook netjes dat je hem betaald. :goed:

ik ga een switch pro controller gekocht bij de Amazon. Ik kon hem daar tweedehands krijgen voor 47 euro. Toch geprobeerd maar geen succes, hij viel soms uit :( Die is weer teruggestuurd.

Dat is minder inderdaad. Mijn ervaring is prima met Amazon, ook als het aankomt op het retour sturen van een bestelling.

Als een app me bevalt betaal ik er graag voor.

Misschien is de prijs wat hoog (11 euro) voor een app als dit, maar je krijgt er wel standaard ruim 80 dynamische wallpapers (en wellicht meer bij nieuwe updates van de app) en prima support (merkte ik al) voor terug.

Uiteraard heb ik zo me grenzen qua prijs voor een app

Leuk voorbeeld: Ik maak al jaren gebruik van de app PDF Expert, toen betaalde je daar standaard iets van 10 euro voor. Nu is dat 80 euro. (los van eventuele tijdelijk korting). Dat vind ik echt te gortig voor een PDF reader.

Retourneren bij Amazon ging inderdaad prima. Nieuwe pro controller kunnen kopen voor 54 euro. Ik ben helemaal gelukkig. Kan ik lekker grid spelen.

Mooie prijs. Moet echt weer eens tijd maken om met de Switch aan de gang te gaan. Grid lijkt me geweldig om te spelen.

The Witcher 3 gekocht in de eshop voor de Nintendo switch. Wat een geweldige game, de eerste 5 uur zitten erin. Verhaal pakt heerlijk en ik heb hem eerder nooit gespeeld. Knappe prestatie op de switch.

bathing hot tub GIF

Ik ben lid geworden van Google stadia. Erg leuk en gratis de aankomende twee maanden. GRID is onderandere gratis te spelen.

Lid worden kan op https//stadia.google.com/

Google heeft zijn gamedienst Stadia voor iedereen gratis beschikbaar gesteld. Tot voor kort moest je een speciaal pakket kopen om op Stadia te gamen.

Er waren al langer plannen om Stadia gratis aan te bieden. De zoekreus doet dit nu om mensen die thuiszitten tegemoet te komen tijdens de coronacrisis. Het duurt maximaal 48 uur totdat iedereen toegang heeft tot het gratis aanbod.

Alle mensen met een Google-account kunnen zich voortaan aanmelden voor Stadia. Nieuwe gebruikers krijgen dan ook twee maanden gratis een Stadia Pro-abonnement aangeboden, dat onder andere toegang geeft tot de volgende games: 

• Destiny 2: The Collection
  • GRID
  • Gylt
  • SteamWorld Dig 2
  • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech
  • Serious Sam Collection
  • Spitlings
  • Stacks on Stacks (on Stacks)
  • Thumper

Stadia is een gamedienst die zich in de cloud bevindt. Spelers halen geen spelcomputer in huis, maar streamen het beeld van hun games uit Googles datacenters. Dat kan naar een computer met Google Chrome, waarbij je gamet met je muis of toetsenbord. Ook kun je een willekeurige gamecontroller met USB op de computer aansluiten

Sinds een paar dagen de app Wipr voor Safari voor de Mac. Werkt perfect. Die 2 euro meer dan waard. 

Zometeen ook maar eens de iOS-versie van de app aanschaffen. 

Wipr is een cookie / spam bocker? Zal vast goed werken :) Ik gebruik zelf binnen de VPN client van PIA "Mace". Deze blokkeert ook alle spam / reclame meuk binnen websites.

4 minuten geleden zei Duken:

Wipr is een cookie / spam bocker? Zal vast goed werken :) Ik gebruik zelf binnen de VPN client van PIA "Mace". Deze blokkeert ook alle spam / reclame meuk binnen websites.

Wipr blocks all ads, trackers, cryptocurrency miners, EU cookie and GDPR notices, and other annoyances, so you can focus on the content that matters to you. 

Voor de geïnteresseerde: : https://giorgiocalderolla.com/wipr.html

VorigePage 579 of 602Volgende