wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 578 of 602Volgende

Sinds een paar dagen een nieuwe vriend in huis. Die vandaag zal worden uitgepakt.

Xiaomi Roborock S55, 2e generatie. (Internationale versie. Besteld vanuit een EU Warehouse).

Twijfelde nog even tussen de S5 of de nieuwe S6. Maar de S6 is mij de meerprijs niet waard als je ziet wat er beter / nieuw aan dit model is.

41Ddp92t11L._SL500_.jpg&f=1

Hoe ik hem noem? Tebbie de zuig- en dweilrobot. 😃

Nu nog ondersteuning voor Siri. 'Tebbie, zuigen jij' :p

Wauw! Wat een tof ding. Ik heb de eerste versie van de Xiaomi stofzuiger. Ding draait bijna elke dag en zelfs mijn vrouw is er dol op. Bij ons heet hij stoffie.

Als hij ooit stuk gaat koop ik zeker een vervolg. Wat een prettig zo een ding in huis.

Mijn stats ;)

Screenshot_20190530-110104.png

Altijd leuk zulke stats. :)

Zat al langer te twijfelen om zo'n ding te kopen. Week of 2 geleden op me gemak gekeken wat er zo allemaal te koop was.

Al had ik geen zin om 1000-1500+ euro te betalen. Kwam al snel bovenstaande tegen. Prima specificaties voor een mooie prijs. Ik heb er (even uit me hoofd) rond de 340 euro voor betaald.

Hier trouwens de verschillen tussen de S5 en S6. Mij echt geen $200 extra waard.

• Side brush. The Roborock S5 has a side brush made of ABS, the Roborock S6 side brush is silicone.
  • Main brush. The main brush of the Roborock S6 has detachable parts, which is helpful in terms of cleaning it from hair.
  • Buttons. The Roborock S5 and S6 have different buttons on the lid.
  • Select room cleaning. When the Roborock S6 finishes cleaning, it divides the map into separate rooms. You can make the robot clean a kitchen directly. The Roborock S5 is not able to recognize rooms.
  • Scheduling room cleaning. With the new feature, the Roborock S6 can be scheduled to clean a living room at a specific time by choosing the room you need and setting when it needs to vacuum.
  • 20% faster. The Roborock S6 moves in straight parallel lines which you can see in the screenshot of the map down below.
  • Water level switch. The Roborock S6 has a water tank with a switch that controls water level dripping. If you need more liquid toggle the switch to the up position.
  • Disposable wipes in the box. The Roborock S5 comes equipped with 2 mopping pads, the Roborock S6 also has 10 disposable wipes.
  • 3 maps saving. The Roborock S6 saves up to three maps, the Roborock stores one map only.
  • Charging dock. The Roborock S6 has a dock with a cable that can be hidden behind.
  • Noise. The Roborock S6 makes about 50 dB of noise even in max mode. The Roborock S5 makes ~68 dB of noise.
  • Warranty. The latest model has a 2-year warranty.

Trouwens @Duken. Als het gaat om de main en side brush, gebruik je dan de originele of namaak?

3 uur geleden zei Monkie:

Trouwens @Duken. Als het gaat om de main en side brush, gebruik je dan de originele of namaak?

Ik heb neppers gekocht. Gewoon bij Ali voor een paar euro en die gaan prima mee :) ik merk geen verschil. 

Mijn miskoop bij Ali is een eierkopsneller. Je zou er een mooi kapje van je ei mee kunnen verwijderen. De apparaat lijkt op een een grote sigaren knijper.  spacer.png

13 uur geleden zei Duken:

Ik heb neppers gekocht. Gewoon bij Ali voor een paar euro en die gaan prima mee ik merk geen verschil. 

Dank. Dan ga ik zo eens op me gemak kijken. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de vernieuwde main en side brush van de S6 (deze werken ook met de S5). Puur om te vergelijken.

Kom deze helaas momenteel nog niet tegen.

Na heel veel zoeken voor een klein budget bluetooth speakers gekomen op de Tribit XSound go. 

https://www.amazon.de/Tribit-Lautsprecher-Wasserdicht-Kabelloser-Reichweite/dp/B078S4P3J9/ref=sr_1_4?tag=theprolab0d9-21&s=ce-de&ie=UTF8&qid=1546910988&sr=1-4&keywords=Tribit+XSound+Go

Setje van 30 euro met een geweldig geluid. Gisteren binnen gehad. Verwacht geen mega bass maar voor 28 euro klinkt het als een JBL van 80 euro ;)

4178h1h7QzL._AC_SY400_.jpg

Nieuw speelgoed:

bose700.0.jpg&sp=7867c381fec2afbc8650a02

Bose Noise Cancelling Headphones 700

Op 31-5-2019 om 22:29 zei bruchlee:

Mijn miskoop bij Ali is een eierkopsneller. Je zou er een mooi kapje van je ei mee kunnen verwijderen. De apparaat lijkt op een een grote sigaren knijper.  spacer.png

IMG_1675.thumb.JPG.5f0c820860d4f398484f52c31fec0c1c.JPG       dze eiertikker is en werkt top

VorigePage 578 of 602Volgende