vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 559 of 602Volgende
1 uur geleden zei Draakie:

Een pasjes houder. Collega van mij heeft er ook zo 1 en is er ook helemaal gek van. Maar ik moet nog ergens mijn muntgeld kwijt.... :blink: Ouderwetse ik.... 

Je hebt volgens mij ook modellen waar je wat muntgeld in kwijt kunt. Al zal het niet heel veel zijn, denk ik :P

Zelf pin ik altijd, dus voor mij is zo'n Secrid ID ideaal.

Bovenstaande labelprinter heb ik trouwens omgeruild voor deze.

Bevalt me toch wat beter. Voornamelijk door de wi-fi mogelijkheid.

1.png.f02e5f76db3b2aeb6d475b8fe3b46180.png

a

Zien er erg mooi uit.  Ook qua kleur past het er goed bij :)

Potje is bijna leeg, dus tijd voor een nieuwe. :P

waterclouds-hard-matt-wax_1.jpg

lol, en ik altijd aan de HEMA gel. Volgens mij importeer jij je gel ;)

Aan gel heb ik een hekel, doe mij maar wax. Haha, nee hoor, dat potje wax is gewoon hier in Nederland te koop. Bij de kapper gebruikte ze bovenstaande wax en die beviel me zeer goed. Ik koop hem online, stukje goedkoper dan bij me kapper.

Ik begon ook met potjes wax van onder andere Hema en Kruidvat. Maar wat was dat een troep. Dan vraag je om een wax met een matte finish, en waarbij je haar goed in model blijft zitten (hold 3 of 4) en die niet knetterhard wordt.

Totdat je hem gaat gebruiken: Knetterhard, en dat terwijl ik echt heel weinig had gebruikt. Me haar glimde als een gek, toch vreemd voor een matte wax. En me haar bleef voor geen meter in model zitten.

Komt vandaag binnen :)

31iE1KBzslL.jpg

aaaa ik zit bij de HEMA aan de shaper. Ben er erg tevreden over maar heb ook nooit andere Wax producten gebruikt. Ik zal eens kijken daar jou product als mijn potje lees is.

shaper-11057040-pdpmain.jpg

De wax die ik heb, is onder andere te bestellen via johnbeerens.com

Helaas is het geen goedkope wax. Al doe ik er wel heel lang mee :)

e

VorigePage 559 of 602Volgende