do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 558 of 602Volgende
Op 19-3-2017 om 16:36 zei puppy:

q

28 minuten geleden zei puppy:

Heb je 'm vanmiddag gekregen zit er geen Europese  adapter bij :blink: Die apart moeten bestellen :P

Aan een Chinese adapter hebben we hier niet veel. Vaak doen ze er dan een verloopstekker bij, waar je de adapter in kunt stoppen en vervolgens stop je de verloopstekker in je stopcontact.

Zelf heb ik het niet zo op die goedkope verloopstekers van een paar euro. Toen ik een tijd terug deze lamp bestelde (inclusief Chinese adapter), zat er zo'n ding bij. Je weet niet wat je ziet. De verloopstekker zit bijvoorbeeld los of valt van ellende uit elkaar. Geen haar op me hoofd die eraan denkt dat in het stopcontact te steken.

Geef een paar euro meer uit, en kijk bijvoorbeeld naar een 'World to Europe adapter' van Skross. Prima ding.

q

Ik heb niks nieuws.... maar de gezelligheid hier is toch wel heel leuk om weer te zien! Ik zal de stats nog even delen. We krijgen weer meer activiteit en leden. 

https://www.duken.nl/forums/leaderboard/ 

11 uur geleden zei Duken:

Ik heb niks nieuws.... maar de gezelligheid hier is toch wel heel leuk om weer te zien! Ik zal de stats nog even delen. We krijgen weer meer activiteit en leden. 

https://www.duken.nl/forums/leaderboard/ 

Altijd leuk om te zien :)

Op 25-3-2017 om 17:26 zei Monkie:

q

2 uur geleden zei puppy:

Heb 'm ook zojuist binnen gehad :

Kijk eens aan. Kun je je usb-hub eindelijk gaan gebruiken.

Ik neem aan dat deze prima werkt? :)

Heb 'm nog niet kunnen testen om dat ik nog geen tijd voor gehad...ben nu aan het dialyseren in het ziekenhuis....even zien op de teler hoe lang ik nog mot...1:48  .

Dat ding zat toch in een doos,ter grote van een schoenendoos :lol:

Al een paar weken in gebruik, maar ik kan niet meer zonder. Had ik eerder moeten doen. Ideaal :)

a.png

Een pasjes houder. Collega van mij heeft er ook zo 1 en is er ook helemaal gek van. Maar ik moet nog ergens mijn muntgeld kwijt.... :blink: Ouderwetse ik.... 

VorigePage 558 of 602Volgende