Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 10 november 2013, 20:07Gefeliciteerd duken. Ik heb gisteren chromecast binnen gehad morgen eens ff testen.
Sent from my HTC One V using Tapatalk
Gefeliciteerd duken. Ik heb gisteren chromecast binnen gehad morgen eens ff testen.
Sent from my HTC One V using Tapatalk
Citaat van Deeeemy op 10 november 2013, 20:18Is jullie een manier bekend hoe ik het weergeven van de naam van een icoontje in de taakbalk uit kan schakelen? Het komt telkens precies in het tekstvak bij het gamen namelijk.
Is jullie een manier bekend hoe ik het weergeven van de naam van een icoontje in de taakbalk uit kan schakelen? Het komt telkens precies in het tekstvak bij het gamen namelijk.
Citaat van T H W I T op 10 november 2013, 21:17@Duken, haha inderdaad, zegt me echt helemaaaal niks.
@Deeeemy, volgens mij kan dit niet, maar goed, misschien dat er wel een verborgen optie ofzo ergens zit die het wel kan oplossen voor je...
@Duken, haha inderdaad, zegt me echt helemaaaal niks.
@Deeeemy, volgens mij kan dit niet, maar goed, misschien dat er wel een verborgen optie ofzo ergens zit die het wel kan oplossen voor je...
Citaat van Freddytje op 11 november 2013, 21:36Twee nieuwe mesjes
Ja kan ik me goed voorstellen, katwijk wordt steeds gevaarlijker:p
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Twee nieuwe mesjes
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Farid. op 11 november 2013, 21:43Twee nieuwe mesjes
Ik denk dat je minder sporen achterlaat als je een 'gewoon' keukenmes gebruikt...
Twee nieuwe mesjes
Ik denk dat je minder sporen achterlaat als je een 'gewoon' keukenmes gebruikt...
Citaat van Tom op 11 november 2013, 23:19Ja kan ik me goed voorstellen, katwijk wordt steeds gevaarlijker:p
Vooral op zondag rond 10:00 's morgens. Dan is het echt geen doen hier.
Vooral op zondag rond 10:00 's morgens. Dan is het echt geen doen hier.
Citaat van William op 13 november 2013, 20:01Dikke aight, nieuwe shizzles G jwz! Sicke shitt
Nice, waarom heb je nu voor deze gekozen en niet voor die andere?
@Duken is dat niet die training die de deelnemer de fundamentele skills voor het installeren, beheren en onderhouden van Citrix XenApp 6.5 voor Microsoft Windows Server 2008 R2 biedt?
Dit wist ik uiteráárd zonder te googlen http://www.automatis...tration-4-dagen
Dikke aight, nieuwe shizzles G jwz! Sicke shitt
Nice, waarom heb je nu voor deze gekozen en niet voor die andere?
@Duken is dat niet die training die de deelnemer de fundamentele skills voor het installeren, beheren en onderhouden van Citrix XenApp 6.5 voor Microsoft Windows Server 2008 R2 biedt?
Dit wist ik uiteráárd zonder te googlen http://www.automatis...tration-4-dagen