Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Rikkert. op 3 november 2013, 16:30Nice man!
Zit te overwegen om die ook te nemen, maar weet het nog niet..
Ben benieuwd wat je er van vindt
Nice man!
Zit te overwegen om die ook te nemen, maar weet het nog niet..
Ben benieuwd wat je er van vindt
Citaat van Duken op 4 november 2013, 06:57Ik wil ook de nieuwe Nexus,,,, Heb mijn One al helemaal voorzien van alle KitKat APKs om een beetje het Nexus gevoel te krijgen
Ik wil ook de nieuwe Nexus,,,, Heb mijn One al helemaal voorzien van alle KitKat APKs om een beetje het Nexus gevoel te krijgen
Citaat van T H W I T op 4 november 2013, 13:56Tsja de nieuwe Nexus.. Lijkt me een super toestel, maar ja, wel een beetje boven mijn budget... Toch nog eens kijken of ik daar nog wat aan kan veranderen...
En die surface RT: super ding! Echt een van de meest underrated apparaten van de afgelopen paar jaar. Reviews schrijven hem helemaal weg, maar in werkelijkheid is 'ie super! In vergelijking tot android tablets heb je toch het idee echt op een PC te werken en het werkt allemaal echt heel vloeiend, ondanks dat het een Tegra 3 bevat.
Tsja de nieuwe Nexus.. Lijkt me een super toestel, maar ja, wel een beetje boven mijn budget... Toch nog eens kijken of ik daar nog wat aan kan veranderen...
En die surface RT: super ding! Echt een van de meest underrated apparaten van de afgelopen paar jaar. Reviews schrijven hem helemaal weg, maar in werkelijkheid is 'ie super! In vergelijking tot android tablets heb je toch het idee echt op een PC te werken en het werkt allemaal echt heel vloeiend, ondanks dat het een Tegra 3 bevat.
Citaat van DukeNPDA op 9 november 2013, 21:01Tssssss...... Waar heb je dat die scherm voor nodig
Greetz
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Tssssss...... Waar heb je dat die scherm voor nodig Greetz
Sent from my HTC One X using Tapatalk