Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 12 februari 2013, 12:51
Nieuwe toetsenbord en muis
Wel even wennen mechanische toetsenbord, maar uiteindelijk werkt het veel fijner. Kabel van het toetsenbord is wel achterlijk dik..
Nieuwe toetsenbord en muis Wel even wennen mechanische toetsenbord, maar uiteindelijk werkt het veel fijner. Kabel van het toetsenbord is wel achterlijk dik..
Citaat van Releases op 12 februari 2013, 14:48iPad mini van kantoor. Foto gemaakt met me nieuwe Nexus 4
Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk
iPad mini van kantoor. Foto gemaakt met me nieuwe Nexus 4
Citaat van Wous op 12 februari 2013, 18:06Is de iPad mini aan te raden? Ik zit er aan te denken vanwege de lagere prijs t.o.v. de normale iPad..
Is de iPad mini aan te raden? Ik zit er aan te denken vanwege de lagere prijs t.o.v. de normale iPad..
Citaat van sc0ttty op 12 februari 2013, 18:17Als ik jou was zou ik dan nog even door sparen, ik heb steeds het gevoel dat het scherm net te klein is voor een tablet, verder top ding. Maar dat is natuurlijk mijn mening
.
Als ik jou was zou ik dan nog even door sparen, ik heb steeds het gevoel dat het scherm net te klein is voor een tablet, verder top ding. Maar dat is natuurlijk mijn mening .
Citaat van Releases op 12 februari 2013, 19:45Ik vind het ook een toppertje hoor. Maar privé gebruik ik mijn Nexus 7 tablet en die doet het ook prima.
Ik vind het ook een toppertje hoor. Maar privé gebruik ik mijn Nexus 7 tablet en die doet het ook prima.
Citaat van Bolleeder op 12 februari 2013, 20:23
Aub de nieuwe Laptop van Asus X75A
Aub de nieuwe 3D TV van Samsung 6100 Series
Foto's!
Hier op mijn werk staat de snoep automaat verkeerd... Mars 0.05 cent!! Woei!
Zeker gehackt he?! haha
Aub de nieuwe Laptop van Asus X75A
Aub de nieuwe 3D TV van Samsung 6100 Series
Foto's!
Hier op mijn werk staat de snoep automaat verkeerd... Mars 0.05 cent!! Woei!
Zeker gehackt he?! haha
Citaat van shadowwatch op 13 februari 2013, 20:43En eindelijk mijn dd-1 binnen
En eindelijk mijn dd-1 binnen
Citaat van William op 15 februari 2013, 10:55Gisteren kwam de Microsoft Surface RT uit, dus ben ik hem meteen gaan halen! Superapparaat, echt waar! Veel beter dan een iPad voor mij. Gewoon harde schijven en USB-sticks aansluiten via de ingebouwde USB-poort en Office waren voor mij de 2 hoofdredenen waarom ik voor de Microsoft Surface heb gekozen en ik heb nog geen minuut spijt! De Touch Cover is even wennen, maar het typt redelijk vlot, in ieder geval veel sneller dan een on-screen toetsenbord.
Gisteren kwam de Microsoft Surface RT uit, dus ben ik hem meteen gaan halen! Superapparaat, echt waar! Veel beter dan een iPad voor mij. Gewoon harde schijven en USB-sticks aansluiten via de ingebouwde USB-poort en Office waren voor mij de 2 hoofdredenen waarom ik voor de Microsoft Surface heb gekozen en ik heb nog geen minuut spijt! De Touch Cover is even wennen, maar het typt redelijk vlot, in ieder geval veel sneller dan een on-screen toetsenbord.