do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 530 of 602Volgende

hs83sn.jpg

Nieuwe toetsenbord en muis :) Wel even wennen mechanische toetsenbord, maar uiteindelijk werkt het veel fijner. Kabel van het toetsenbord is wel achterlijk dik..

iPad mini van kantoor. Foto gemaakt met me nieuwe Nexus 4

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

post-36705-1360680449,7088_thumb.jpg

Is de iPad mini aan te raden? Ik zit er aan te denken vanwege de lagere prijs t.o.v. de normale iPad..

Als ik jou was zou ik dan nog even door sparen, ik heb steeds het gevoel dat het scherm net te klein is voor een tablet, verder top ding. Maar dat is natuurlijk mijn mening :P.

Ik vind het ook een toppertje hoor. Maar privé gebruik ik mijn Nexus 7 tablet en die doet het ook prima.

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Nexus 7 en een Ipad MIni. The maniac :)

Naja kan je niks missen van Duken :P

2ng4l5j.jpg

Aub de nieuwe Laptop van Asus X75A

20kw2ft.jpg

Aub de nieuwe 3D TV van Samsung 6100 Series

:goed::goed:

:goed:

Foto's!

Hier op mijn werk staat de snoep automaat verkeerd... Mars 0.05 cent!! Woei! :)

Zeker gehackt he?! haha

En eindelijk mijn dd-1 binnen

289EDB04-4741-4F97-9465-1277F1A6C476-2527-000001A6EE0DC644_zps21db5957.jpg

Nou ben benieuwd wat dat in gaat houden, 't is in ieder geval wel 'stevig' geprijsd :)

Gisteren kwam de Microsoft Surface RT uit, dus ben ik hem meteen gaan halen! Superapparaat, echt waar! Veel beter dan een iPad voor mij. Gewoon harde schijven en USB-sticks aansluiten via de ingebouwde USB-poort en Office waren voor mij de 2 hoofdredenen waarom ik voor de Microsoft Surface heb gekozen en ik heb nog geen minuut spijt! De Touch Cover is even wennen, maar het typt redelijk vlot, in ieder geval veel sneller dan een on-screen toetsenbord.14y1fyq.jpg

VorigePage 530 of 602Volgende