do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 529 of 602Volgende

IDE-kabels zijn gewoon k*t... Ik had er één in mijn oude systeem zitten, maar dat ding was echt zo onhandelbaar als de pest. Leuk dat ze zo smal zijn, maar iets van 7cm breed of zo? Echt waanzin. :P

O ja, dat USB-probleem is best op te lossen. Je hebt speciale stickers om één kant af te plakken, zodat je bij alles weet hoe 'ie om moet. Tenzij je verschillende apparaten gebruikt natuurlijk... Als fabrikant zou ik waarschijnlijk ook zoiets doen, maar dan van plastic. Kabel wordt iets duurder, maar ik denk dat de markt zich daarvoor wel leent...

Tipje voor die usb, het usb-logo zit altijd aan de bovenkant van de connector en als de connector verticaal zit, zit het logo links :)

Tipje voor die usb, het usb-logo zit altijd aan de bovenkant van de connector en als de connector verticaal zit, zit het logo links :)

Dat is niet altijd waar, bij mijn muis hebben ze het usb logo onder zitten en het muis merk logo bovenop..

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Dat is niet altijd waar, bij mijn muis hebben ze het usb logo onder zitten en het muis merk logo bovenop..

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Ow, oke, ik had het hier even gekeken en al mijn kabels hadden het usb-logo aan de bovenkant. Is dan waarschijnlijk toeval geweest.

Samsung 3D Led TV 6100 Serie's

Asus Laptopje

Asus Laptopje

Fotoooo's, zonder plaatjes is het niet leuk: p

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Asus Laptopje

Pics or it didn't happened :P

Asus Laptopje

T is de bedoeling dat je showt met je eigen dingen.... Niet met de lappie van je ma:rolleyes:

Ik heb t geincasseerd, incassobureau !

Foto's!

Hier op mijn werk staat de snoep automaat verkeerd... Mars 0.05 cent!! Woei! :)

VorigePage 529 of 602Volgende