Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 9 februari 2013, 19:54IDE-kabels zijn gewoon k*t... Ik had er één in mijn oude systeem zitten, maar dat ding was echt zo onhandelbaar als de pest. Leuk dat ze zo smal zijn, maar iets van 7cm breed of zo? Echt waanzin.
O ja, dat USB-probleem is best op te lossen. Je hebt speciale stickers om één kant af te plakken, zodat je bij alles weet hoe 'ie om moet. Tenzij je verschillende apparaten gebruikt natuurlijk... Als fabrikant zou ik waarschijnlijk ook zoiets doen, maar dan van plastic. Kabel wordt iets duurder, maar ik denk dat de markt zich daarvoor wel leent...
IDE-kabels zijn gewoon k*t... Ik had er één in mijn oude systeem zitten, maar dat ding was echt zo onhandelbaar als de pest. Leuk dat ze zo smal zijn, maar iets van 7cm breed of zo? Echt waanzin.
O ja, dat USB-probleem is best op te lossen. Je hebt speciale stickers om één kant af te plakken, zodat je bij alles weet hoe 'ie om moet. Tenzij je verschillende apparaten gebruikt natuurlijk... Als fabrikant zou ik waarschijnlijk ook zoiets doen, maar dan van plastic. Kabel wordt iets duurder, maar ik denk dat de markt zich daarvoor wel leent...
Citaat van PatrickV94 op 9 februari 2013, 22:52Tipje voor die usb, het usb-logo zit altijd aan de bovenkant van de connector en als de connector verticaal zit, zit het logo links
Tipje voor die usb, het usb-logo zit altijd aan de bovenkant van de connector en als de connector verticaal zit, zit het logo links
Citaat van Marciej123 op 10 februari 2013, 12:04Tipje voor die usb, het usb-logo zit altijd aan de bovenkant van de connector en als de connector verticaal zit, zit het logo linksDat is niet altijd waar, bij mijn muis hebben ze het usb logo onder zitten en het muis merk logo bovenop..
Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk
Tipje voor die usb, het usb-logo zit altijd aan de bovenkant van de connector en als de connector verticaal zit, zit het logo links
Dat is niet altijd waar, bij mijn muis hebben ze het usb logo onder zitten en het muis merk logo bovenop..
Citaat van PatrickV94 op 10 februari 2013, 15:39Dat is niet altijd waar, bij mijn muis hebben ze het usb logo onder zitten en het muis merk logo bovenop..
Ow, oke, ik had het hier even gekeken en al mijn kabels hadden het usb-logo aan de bovenkant. Is dan waarschijnlijk toeval geweest.
Dat is niet altijd waar, bij mijn muis hebben ze het usb logo onder zitten en het muis merk logo bovenop..
Ow, oke, ik had het hier even gekeken en al mijn kabels hadden het usb-logo aan de bovenkant. Is dan waarschijnlijk toeval geweest.
Citaat van Freddytje op 11 februari 2013, 19:20Samsung 3D Led TV 6100 Serie'sAsus Laptopje
Fotoooo's, zonder plaatjes is het niet leuk: p
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Samsung 3D Led TV 6100 Serie'sAsus Laptopje
Fotoooo's, zonder plaatjes is het niet leuk: p
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van PatrickV94 op 11 februari 2013, 21:41Samsung 3D Led TV 6100 Serie's
Asus Laptopje
Pics or it didn't happened
Samsung 3D Led TV 6100 Serie's
Asus Laptopje
Pics or it didn't happened
Citaat van Farid. op 12 februari 2013, 06:24Samsung 3D Led TV 6100 Serie'sAsus Laptopje
T is de bedoeling dat je showt met je eigen dingen.... Niet met de lappie van je ma:rolleyes:
Samsung 3D Led TV 6100 Serie'sAsus Laptopje
T is de bedoeling dat je showt met je eigen dingen.... Niet met de lappie van je ma:rolleyes: