Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 4 februari 2013, 10:51Ja maar hij heeft wel de meest slechte reputatie ooit
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ja maar hij heeft wel de meest slechte reputatie ooit
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 4 februari 2013, 17:58Klopt. Bedrag wordt wel netjes terug gestort.
staat ook bij je account dat maximaal ergens half maart op je rekening staat maar dat ze er naar streven binnen een week te doen
Klopt. Bedrag wordt wel netjes terug gestort.
staat ook bij je account dat maximaal ergens half maart op je rekening staat maar dat ze er naar streven binnen een week te doen
Citaat van Duken op 4 februari 2013, 18:52Wat moet dat een werk zijn geweest voor die gasten... al die bestellingen, mails en nu nog terugstorten. Dat zal veel uren / handwerk zijn
Wat moet dat een werk zijn geweest voor die gasten... al die bestellingen, mails en nu nog terugstorten. Dat zal veel uren / handwerk zijn
Citaat van Tom op 7 februari 2013, 22:47Darn wat een kaart, ik wil een naked foto! Uit de doosss!
Beetje laat, maar pc is nu pas echt af. Ik wachtte nog op een bracket voor mijn OSD, zodat hij nu perfect past. Dat laat ik in een ander topic wel zien, nu even de foto's die ertoe doen.
Specificaties:
- Lan Gear Da Box Blackheart, op deze foto te zien zonder deksel.
- Corsair AX650
- Asus Maximus V Gene
- Intel Core i5 3570K
- BeQuiet Dark Rock Advanced C1
- G.Skill Sniper 2x4GB PC3-14
- Samsung 840 Pro 256GB
- XFX HD7970 3GB OC'ed, wegens 2560x1440
- Samsung SN-T083C
- BeQuiet SilentWings 2x92mm en 2x120mm casefans. Het systeem is nu onhoorbaar, m'n externe HDD maakt meer geluid. En da's af en toe best irritant.
De pc staat aangesloten op een U2711 die ik aan de muur gehangen heb. Verder heb ik nog een setje goede 2.0 boxen aangeschaft die nu precies onder de monitor kunnen liggen en in de afgelopen maanden zijn er ook nog een DAC + headphone amp en in-ears bijgekomen. Het geheel show ik later, als de troep is opgeruimd en de kabels goed zijn weggewerkt.
Darn wat een kaart, ik wil een naked foto! Uit de doosss!
Beetje laat, maar pc is nu pas echt af. Ik wachtte nog op een bracket voor mijn OSD, zodat hij nu perfect past. Dat laat ik in een ander topic wel zien, nu even de foto's die ertoe doen.
Specificaties:
- Lan Gear Da Box Blackheart, op deze foto te zien zonder deksel.
- Corsair AX650
- Asus Maximus V Gene
- Intel Core i5 3570K
- BeQuiet Dark Rock Advanced C1
- G.Skill Sniper 2x4GB PC3-14
- Samsung 840 Pro 256GB
- XFX HD7970 3GB OC'ed, wegens 2560x1440
- Samsung SN-T083C
- BeQuiet SilentWings 2x92mm en 2x120mm casefans. Het systeem is nu onhoorbaar, m'n externe HDD maakt meer geluid. En da's af en toe best irritant.
De pc staat aangesloten op een U2711 die ik aan de muur gehangen heb. Verder heb ik nog een setje goede 2.0 boxen aangeschaft die nu precies onder de monitor kunnen liggen en in de afgelopen maanden zijn er ook nog een DAC + headphone amp en in-ears bijgekomen. Het geheel show ik later, als de troep is opgeruimd en de kabels goed zijn weggewerkt.
Citaat van Farid. op 7 februari 2013, 23:07Wat een vette pc maar vooral ewn vette case!!!
Heb zelf Forza Horizon limited edition gekocht! Wat een verslaving is het
Wat een vette pc maar vooral ewn vette case!!!
Heb zelf Forza Horizon limited edition gekocht! Wat een verslaving is het