Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van AEW op 3 februari 2013, 17:53Edit : de site doet het niet bij mij, iemand anders die dit probleem ook heeft?
Bij mij ook niet....
Edit : de site doet het niet bij mij, iemand anders die dit probleem ook heeft?
Bij mij ook niet....
Citaat van Deeeemy op 3 februari 2013, 18:17Misschien was het wel niet de bedoeling dat alles zoveel afgeprijsd was?
Verstuurd vanaf mijn mobiel!
Misschien was het wel niet de bedoeling dat alles zoveel afgeprijsd was?
Verstuurd vanaf mijn mobiel!
Citaat van Freddytje op 3 februari 2013, 18:19Geen idee, logisch is het iig niet om je spullen voor 0,00 aan te bieden
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Geen idee, logisch is het iig niet om je spullen voor 0,00 aan te bieden
Citaat van Deeeemy op 3 februari 2013, 18:21Ja, bij mij doet hij het ook weer, hij is niet heel erg snel trouwens.
Edit : ook ik heb mijn lijstje samengesteld. Ga hem morgenmiddag bestellen, en dan hopen dat het nog zo is. Anders zou ik het zeer jammer vinden. Hebben jullie dit eens eerder meegemaakt, met bijvoorbeeld andere webshops?
Ja, bij mij doet hij het ook weer, hij is niet heel erg snel trouwens.
Edit : ook ik heb mijn lijstje samengesteld. Ga hem morgenmiddag bestellen, en dan hopen dat het nog zo is. Anders zou ik het zeer jammer vinden. Hebben jullie dit eens eerder meegemaakt, met bijvoorbeeld andere webshops?
Citaat van Marciej123 op 3 februari 2013, 21:55ook maar wat spul besteld
we zien wel haha!
ook maar wat spul besteld we zien wel haha!
Citaat van Marciej123 op 4 februari 2013, 09:57Beste klant,
Afgelopen weekend hebben een aantal van onze webwinkels een storing ervaren. Als gevolg hiervan zijn er een aantal producten in onze webwinkels verschenen voor een verkoopprijs van 0,00 euro.
Uit onze administratie blijkt dat u één of meer van deze producten besteld heeft . Wij willen u bij deze aangeven dat deze producten niet uitgeleverd zullen worden. Helaas zijn deze producten door een storing voor de betreffende prijs op de website gekomen, tevens is een verkoopprijs van 0,00 euro redelijkerwijs niet mogelijk (art. 3:11 BW). Juridisch gezien is er geen koopcontract gesloten als de genoemde prijs niet reëel is.
Het bedrag dat u betaald heeft voor uw bestelling zal automatisch teruggeboekt worden op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft. Dit bedrag bestaat veelal uit verzendkosten en eventueel extra kosten voor de gekozen betaalmethode. Indien u voor acceptgiro als betaalmethode gekozen heeft, hoeft u niets te doen. U zal noch de bestelling noch de acceptgiro thuis ontvangen.
Onze excuses voor dit ongemak.
Voor meer informatie verzoeken wij u via de e-mail contact op te nemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Muizenshop.nl
Beste klant,
Afgelopen weekend hebben een aantal van onze webwinkels een storing ervaren. Als gevolg hiervan zijn er een aantal producten in onze webwinkels verschenen voor een verkoopprijs van 0,00 euro.
Uit onze administratie blijkt dat u één of meer van deze producten besteld heeft . Wij willen u bij deze aangeven dat deze producten niet uitgeleverd zullen worden. Helaas zijn deze producten door een storing voor de betreffende prijs op de website gekomen, tevens is een verkoopprijs van 0,00 euro redelijkerwijs niet mogelijk (art. 3:11 BW). Juridisch gezien is er geen koopcontract gesloten als de genoemde prijs niet reëel is.
Het bedrag dat u betaald heeft voor uw bestelling zal automatisch teruggeboekt worden op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft. Dit bedrag bestaat veelal uit verzendkosten en eventueel extra kosten voor de gekozen betaalmethode. Indien u voor acceptgiro als betaalmethode gekozen heeft, hoeft u niets te doen. U zal noch de bestelling noch de acceptgiro thuis ontvangen.
Onze excuses voor dit ongemak.
Voor meer informatie verzoeken wij u via de e-mail contact op te nemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Muizenshop.nl
Citaat van Freddytje op 4 februari 2013, 09:58Ik krijg net een mail dat het een fout was en ik mijn geld teruggeboekt krijg, helaas maar had ook niet heel veel anders verwacht.
Ik krijg net een mail dat het een fout was en ik mijn geld teruggeboekt krijg, helaas maar had ook niet heel veel anders verwacht.