do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 526 of 602Volgende

Edit : de site doet het niet bij mij, iemand anders die dit probleem ook heeft?

Bij mij ook niet....

Hier ook niet meer :blink:

Misschien was het wel niet de bedoeling dat alles zoveel afgeprijsd was?

Verstuurd vanaf mijn mobiel!

Geen idee, logisch is het iig niet om je spullen voor 0,00 aan te bieden :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

De site doet het inmiddels weer en de prijzen zijn niet veranderd :P

Ja, bij mij doet hij het ook weer, hij is niet heel erg snel trouwens.

Edit : ook ik heb mijn lijstje samengesteld. Ga hem morgenmiddag bestellen, en dan hopen dat het nog zo is. Anders zou ik het zeer jammer vinden. Hebben jullie dit eens eerder meegemaakt, met bijvoorbeeld andere webshops?

ook maar wat spul besteld :P we zien wel haha!

Beste klant,

Afgelopen weekend hebben een aantal van onze webwinkels een storing ervaren. Als gevolg hiervan zijn er een aantal producten in onze webwinkels verschenen voor een verkoopprijs van 0,00 euro.

Uit onze administratie blijkt dat u één of meer van deze producten besteld heeft . Wij willen u bij deze aangeven dat deze producten niet uitgeleverd zullen worden. Helaas zijn deze producten door een storing voor de betreffende prijs op de website gekomen, tevens is een verkoopprijs van 0,00 euro redelijkerwijs niet mogelijk (art. 3:11 BW). Juridisch gezien is er geen koopcontract gesloten als de genoemde prijs niet reëel is.

Het bedrag dat u betaald heeft voor uw bestelling zal automatisch teruggeboekt worden op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft. Dit bedrag bestaat veelal uit verzendkosten en eventueel extra kosten voor de gekozen betaalmethode. Indien u voor acceptgiro als betaalmethode gekozen heeft, hoeft u niets te doen. U zal noch de bestelling noch de acceptgiro thuis ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Voor meer informatie verzoeken wij u via de e-mail contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Muizenshop.nl

Ik krijg net een mail dat het een fout was en ik mijn geld teruggeboekt krijg, helaas maar had ook niet heel veel anders verwacht.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Haha ik wou het ook net posten. Balen!

VorigePage 526 of 602Volgende