do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 505 of 602Volgende

Releases en Tom, wat zijn dat voor een dingen dan? Kleine homeservertjes?

Dat van mij is een gewone desktop pc, alleen een met één van de meest compacte behuizingen die op mITX gebaseerd zijn. Had wel wat ruimte nodig voor koeling, ook een geundervolte i5 3570K heeft wat dat betreft wel wat nodig. Het enige wat je niet ziet, is een videokaart. :) Ik denk dat dat van Releases ook gewoon een pc'tje is, maar die sleutel is een beetje verwarrend.

@Freddy: die boxen zijn inderdaad best duur. ;) Je hebt een goedkoper alternatief: X-Mini's.

Yup die ken ik inderdaad, ik dacht zal wel soortgelijk zijn. Maar op boxen bezuinig ik liever niet. Die X-Mini's zou ik kopen voor onderweg maar niet voor naast mijn PC. En de Lifetron voor bij de PC. :)

@ Hierboven

Tom heeft inderdaad een "normale" pc

Wat ik heb gekocht is een HP Microserver N40L, gebaseerd op een energiezuinige AMD CPU en zelf nog even het geheugen vervangen van 2 GB naar 8GB. Is gewoon een server voor kleine bedrijfjes of als je eigenwijs bent dan gewoon voor thuis ;)

Ik heb weer wat nieuws misschien kennen jullie hem nog van een paar paginas terug, van deze versterker heb ik er nu 2.

Here we come new project :D

De crunch mxb-4200i

1-1321012618.jpg

- Piekvermogen 1600W - RMS vermogen @ 4 Ohm: 4x125W - RMS vermogen @ 2 Ohm: 4x200W - RMS vermogen gebrugd @ 4 Ohm: 2x400W

Groot, Groter, Grootst...

Van 1 naar 2... nu is het aftellen tot het nieuwe project waar je er 3 gebruikt. :P

Lekkur Bézuuuuug! :goed:

Zodeju, wat zou daar een geluid uit komen zeg!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Samen voor slechts 16 euro. Nu bezig met Resistance, tot nu toe erg goed :)

post-43285-0-45636300-1344973120_thumb.j

Kijk, dat zijn leuke prijsjes voor die games. netjes netjes hoor

sb_s216_air-jordan-iv-fire-red-girls_p16.jpg

VorigePage 505 of 602Volgende