do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 504 of 602Volgende

Heb je dan nog geluk mee haha (: Als hij het maar doet is het goed toch?

Ja, en het is goed hoor, hij doet het! ;)

Zo, dat is een mooie versterker. Is toch niet voor in je kamer he?!

Jahaha, reken maar van YES! Kan een beetje hard voor in mn kleine kamertje maar daarvoor zit er een volume knop op, dus hij voldoet helemaal aan mn wensen :P Zitten nu een aantal tijdelijke speakers op, gejat van de woonkamer, ik ga zo snel mogelijk een paar zelf bouwen... :D

Jahaha, reken maar van YES! Kan een beetje hard voor in mn kleine kamertje maar daarvoor zit er een volume knop op, dus hij voldoet helemaal aan mn wensen :P Zitten nu een aantal tijdelijke speakers op, gejat van de woonkamer, ik ga zo snel mogelijk een paar zelf bouwen... :D

leuk om te zien dat je het plan door gaat zetten :D

ben erg benieuwd wat er uit gaat komen misschien de build bijhouden op topic?

(vergeet geen akoestisch noppenschuim in je speakers dat vergroot de inhoud van de klankkast ;))

Wat ga je maken? En, mooi geluid? ^^

leuk om te zien dat je het plan door gaat zetten :D

ben erg benieuwd wat er uit gaat komen misschien de build bijhouden op topic?

(vergeet geen akoestisch noppenschuim in je speakers dat vergroot de inhoud van de klankkast ;))

Blij dat je het leuk vind, ik ben ook benieuwd wat het wordt ;) , ik ben van plan eerst het hout te laten zagen als dat binnen is zal ik een Logje bijhouden.

Wat ga je maken? En, mooi geluid? ^^

De speakers ga ik maken, het geluid is super voor zover ik het heb kunnen testen ben druk bezig geweest met speakers ronselen uit heel het huis:

Foto0380.jpg

(Slechte foto van mn telefoon, let maar niet op de kwaliteit)

(Er stond nog eentje niet op de foto(draadje was tekort :lol: ))

Ik heb net ook een geluidskaart in mn PC erbij gesleuteld omdat daar een SPDIF uitgang opzit zodat ik mn pc netjes kan aansluiten op de versterker :D

Vooral op de hoge zwarte boxen klinkt het erg mooi maar de grote bruine hebben meer bass, ook maar de oude kleintjes erbij genomen om alle kanalen te testen ^_^

Deze heb ik vorige week binnen gekregen.

Erg blij mee!

server.png

Bijna schattig, erg mooi!

Ook zulke schattige dingen bouw ik liever zelf. :) Het wachten is nog op de PicoPSU 160W, die komt morgen binnen en dan kan de kast gesloten worden. Het systeempje verbruikt op zijn uiterste kunnen ongeveer 90W, dus daar ben ik zeer tevreden mee. Opstarttijd: 11 seconden. :)

LianLiPC-Q02systeemk.jpg

Die twee dingetjes bovenop de behuizing zijn trouwens de speakers, Lifetron Drumbass III's. 6cm hoog zijn ze, geven tegen een oppervlak - een muur of zo - uitstekend geluid.

LifetronsDrumbassIIIek.jpg

Dat doe ik zelf ook liever hoor Tom alleen was daar het budget niet voor. Heb deze voor 220 incl. kunnen scoren. Windows Small Business op en me NAS is klaar!

Dit Lifetron Drumbass zijn echt geweldig! Me broer heeft er ook 1. Als je hem optilt hoor je bijna niks, zet je hem op een vlakke ondergrond heb je een top geluid. Bijna vreemd maar een super goed idee. De klank is gewoon erg goed.

Even in de waan dat die boxjes goedkoop waren. Nou dat viel even vies tegen :P

Ziet er nice uit! :)

VorigePage 504 of 602Volgende