Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van KianYu op 4 juni 2012, 11:02
Macro filtertje voor me camera
En een bijbehorende afstandsbediening
Binnenkort het spul maar eens grondig testen
Macro filtertje voor me camera
En een bijbehorende afstandsbediening
Binnenkort het spul maar eens grondig testen
Citaat van Duken op 5 juni 2012, 06:35Aaa die heb ik ook besteld bij DX... ik wacht er nu 3 weken op
Duurt even maar is het verschil zeker waard
Aaa die heb ik ook besteld bij DX... ik wacht er nu 3 weken op Duurt even maar is het verschil zeker waard
Citaat van Wous op 5 juni 2012, 09:21Was bij mij binnen 2 weken geleverd. Dealextreme is snel bij mij de laatste tijd!
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Was bij mij binnen 2 weken geleverd. Dealextreme is snel bij mij de laatste tijd!
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van William op 5 juni 2012, 14:30Bij mij niet. Ik heb er een CPL filter besteld voor mijn camera. DealExtreme is trouwens een van de weinige sites die zo'n filter heeft in maat 37mm en het is ook nog eens veel goedkoper. Die is nu na een week eindelijk verzonden. Hopelijk duurt de verzending niet zo lang als bij mijn vorige bestelling.
Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2
Bij mij niet. Ik heb er een CPL filter besteld voor mijn camera. DealExtreme is trouwens een van de weinige sites die zo'n filter heeft in maat 37mm en het is ook nog eens veel goedkoper. Die is nu na een week eindelijk verzonden. Hopelijk duurt de verzending niet zo lang als bij mijn vorige bestelling.
Citaat van Tom op 5 juni 2012, 15:40Sja, alleen kwalitatief zijn die dingen poep, dus je kan ze beter gewoon niet voor je lens zetten. Zeker als het om een polarizing filter gaat, nooit een goedkope nemen. Van UV-filters trouwens ook niet, die heb je in het geheel niet nodig. Sommigen gebruiken het ter bescherming van hun front element, maar als je lens valt dan breekt behalve de UV-filter ook vaak het front element, dus dan heb je nog geen voordeel van dat ding.
Sja, alleen kwalitatief zijn die dingen poep, dus je kan ze beter gewoon niet voor je lens zetten. Zeker als het om een polarizing filter gaat, nooit een goedkope nemen. Van UV-filters trouwens ook niet, die heb je in het geheel niet nodig. Sommigen gebruiken het ter bescherming van hun front element, maar als je lens valt dan breekt behalve de UV-filter ook vaak het front element, dus dan heb je nog geen voordeel van dat ding.
Citaat van KianYu op 5 juni 2012, 15:44Zending ging bij mij redelijk snel, 22 Mei besteld en 1 Juni binnen. Dat vind ik toch best rap voor iets uit China
@Tom
Ik gebruik vaak een filter als ik met water ga spelen, puur omdat een filter makkelijker schoon te maken is dan de gehele lens.
En ik zou mezelf voor me kop slaan als er kleurstof op me lens komt die ik er niet meer uit krijg. Verder gebruik ik de filters weinig
Zending ging bij mij redelijk snel, 22 Mei besteld en 1 Juni binnen. Dat vind ik toch best rap voor iets uit China
Ik gebruik vaak een filter als ik met water ga spelen, puur omdat een filter makkelijker schoon te maken is dan de gehele lens.
En ik zou mezelf voor me kop slaan als er kleurstof op me lens komt die ik er niet meer uit krijg. Verder gebruik ik de filters weinig
Citaat van William op 6 juni 2012, 06:09Ik ga kijken of de filter wat is, anders stuur ik hem gewoon terug.
Ik ga kijken of de filter wat is, anders stuur ik hem gewoon terug.