Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 31 mei 2012, 17:34Nice Kaas, waarom die blauwe daar achterin niet?
Geen fan van echte sportbikes? Neemt niet weg dat ik die CB 600F ook echt een killer vind
Nice Kaas, waarom die blauwe daar achterin niet? Geen fan van echte sportbikes? Neemt niet weg dat ik die CB 600F ook echt een killer vind
Citaat van Heisenberg op 31 mei 2012, 18:50Lekker hoor, om je weer in de mood te krijgen:
Lekker hoor, om je weer in de mood te krijgen:
Citaat van William op 31 mei 2012, 18:57Nice Kaas, waarom die blauwe daar achterin niet?
Geen fan van echte sportbikes? Neemt niet weg dat ik die CB 600F ook echt een killer vind
Hou niet zo van race motor,s die zitten die niet zo comfortabel als je lange afstanden gaat rijden en naked vind ik mooier
Nice Kaas, waarom die blauwe daar achterin niet?
Hou niet zo van race motor,s die zitten die niet zo comfortabel als je lange afstanden gaat rijden en naked vind ik mooier
Citaat van Heisenberg op 1 juni 2012, 16:10Ziet er wel stoer uit zo haha. Als iemand de telefoon niet bevalt dan neem ik hem wel over ^^
Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk
Ziet er wel stoer uit zo haha. Als iemand de telefoon niet bevalt dan neem ik hem wel over ^^
Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk