Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van shadowwatch op 22 maart 2012, 20:10Mijne is ongveer hetzelfde kan helaas geen foto meer maken meteen naar de fietsen maker gebracht..
Mijne is ongveer hetzelfde kan helaas geen foto meer maken meteen naar de fietsen maker gebracht..
Citaat van Rikkert. op 22 maart 2012, 20:17Mijn wiel is een groot slag
zal morgen ff een foto maken. Iedereen vraagt: what the fuck is er met jou wiel gebeurt?
Mijn wiel is een groot slag
zal morgen ff een foto maken. Iedereen vraagt: what the fuck is er met jou wiel gebeurt?
Citaat van William op 22 maart 2012, 20:54Nou toevallig dat jullie ook stukken aan je fiets hebben... Ik kwam net terug gefietst van het restaurant en toen had ik halverwege opeens een lekke band
Meteen de kilootjes er weer afgelopen haha!
Nou toevallig dat jullie ook stukken aan je fiets hebben... Ik kwam net terug gefietst van het restaurant en toen had ik halverwege opeens een lekke band Meteen de kilootjes er weer afgelopen haha!
Citaat van Rikkert. op 28 maart 2012, 16:41Nice! Was in de uitverkoop of niet?
Heb hem zelf een keer gezien, maar ik vind hem niet echt mooi + fijn...
Nice! Was in de uitverkoop of niet?
Heb hem zelf een keer gezien, maar ik vind hem niet echt mooi + fijn...
Citaat van Pctje op 28 maart 2012, 19:42Haha ik vond em wel fijn, en was opzoek naar een tablet maar wilde niet zo'n grote ivm onderweg.
Ik zag een aanbieding voor 200,- dus dacht gelijk doen!
Het kan inderdaad kloppen dat je hem eerst niet fijn vond, dit had te maken met de android versie die ze erop hadden draaien.
Nu hebben ze een goede tablet versie erop (eerst was het gingerbread als is het goed heb, moet de wereld van android nog ontdekken
)
Nu is er de mogelijkheid om hem dus up te graden naar 3.2 en er is of komt ook de update naar 4.0 dus dan is het inderdaad een heel ander verhaal.
Haha ik vond em wel fijn, en was opzoek naar een tablet maar wilde niet zo'n grote ivm onderweg.
Ik zag een aanbieding voor 200,- dus dacht gelijk doen!
Het kan inderdaad kloppen dat je hem eerst niet fijn vond, dit had te maken met de android versie die ze erop hadden draaien.
Nu hebben ze een goede tablet versie erop (eerst was het gingerbread als is het goed heb, moet de wereld van android nog ontdekken )
Nu is er de mogelijkheid om hem dus up te graden naar 3.2 en er is of komt ook de update naar 4.0 dus dan is het inderdaad een heel ander verhaal.
Citaat van Rikkert. op 29 maart 2012, 19:26Tsja iedereen vind weer wat anders
Ik heb net F.3.A.R gekocht, ik heb het nu 30 minuten gespeeld, en vind het awesome
Tsja iedereen vind weer wat anders
Ik heb net F.3.A.R gekocht, ik heb het nu 30 minuten gespeeld, en vind het awesome