Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Rikkert. op 21 maart 2012, 10:08Ik kan met mijn telefoon geen goede foto's meer maken. Camera is volgens mij versleten
Ben idd wel benieuwd wat voor toestel je hebt.
Ik kan met mijn telefoon geen goede foto's meer maken. Camera is volgens mij versleten
Ben idd wel benieuwd wat voor toestel je hebt.
Citaat van William op 21 maart 2012, 21:34Deze heb ik gemaakt met de Samsung Ace
De compositie is ook niet echt wat ik normaal zou doen met mijn spiegelreflexcamera, maar zoals ik al zei; Ik zag niet eens waar ik aan het fotograferen was, het ging maar op de gok. (Er moeten nog telefoons komen waarbij je bij zonlicht ook gewoon alles op je scherm kan zien...)
Die Nokia waar jij het over hebt Erwin, is dat die telefoon die idioot veel megapixels heeft?
Deze heb ik gemaakt met de Samsung Ace De compositie is ook niet echt wat ik normaal zou doen met mijn spiegelreflexcamera, maar zoals ik al zei; Ik zag niet eens waar ik aan het fotograferen was, het ging maar op de gok. (Er moeten nog telefoons komen waarbij je bij zonlicht ook gewoon alles op je scherm kan zien...)
Die Nokia waar jij het over hebt Erwin, is dat die telefoon die idioot veel megapixels heeft?
Citaat van Tom op 21 maart 2012, 22:3441MP is niet leuk. Ik zou nog liever een 1MP camera met dezelfde grootte sensor hebben. De voorbeeldfoto's waren wel prima, maar zelfs dan: opslag!
En UV-filter is normaal, zonder kan zelfs een voordeel zijn. De Nikon D800 kun je zonder dat filter nemen, kost je 400 euro meer dan de D800 met filter.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
41MP is niet leuk. Ik zou nog liever een 1MP camera met dezelfde grootte sensor hebben. De voorbeeldfoto's waren wel prima, maar zelfs dan: opslag!
En UV-filter is normaal, zonder kan zelfs een voordeel zijn. De Nikon D800 kun je zonder dat filter nemen, kost je 400 euro meer dan de D800 met filter.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 22 maart 2012, 15:15Volgens mij is die van 400 euro goedkoper nog steeds duur
Ik ga zo veel mogelijk spellen kopen waarom? Betere ondersteuning
En omdat Steam gewoon MEGA handig is
Enn omdat g2play.net + buygamecdkeys.com zo goedkoop is
Heeft me 'maar' €15 gekost
Volgens mij is die van 400 euro goedkoper nog steeds duur
Ik ga zo veel mogelijk spellen kopen waarom? Betere ondersteuning En omdat Steam gewoon MEGA handig is
Enn omdat g2play.net + buygamecdkeys.com zo goedkoop is
Heeft me 'maar' €15 gekost
Citaat van shadowwatch op 22 maart 2012, 16:24Ik heb ook iets nieuws egt heeeeeel mooi namelijk......
een dikke slag in mijn achterband die het fietsen zowat onmogelijk maakt....G*naaid...
Ik heb ook iets nieuws egt heeeeeel mooi namelijk......
een dikke slag in mijn achterband die het fietsen zowat onmogelijk maakt....G*naaid...