Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 21 november 2011, 08:55Ik heb een nieuwe printer!
HP OFFICEJET PRO 6500A PLUS E-ALL-IN-ONE
Met wifi en kan nu ook vanaf mijn Chromebook printen! Nice!
Ik heb een nieuwe printer!
HP OFFICEJET PRO 6500A PLUS E-ALL-IN-ONE
Met wifi en kan nu ook vanaf mijn Chromebook printen! Nice!
Citaat van Erwin. op 21 november 2011, 09:30Net gekocht via Ebay: Nikon LSC, een adapter waarmee je je willekeurige Nikon-lens tot scope ombouwt.
Kijken of het wat is en anders voor meer doorverkopen.
heb je em al binnen ?
Net gekocht via Ebay: Nikon LSC, een adapter waarmee je je willekeurige Nikon-lens tot scope ombouwt.
Kijken of het wat is en anders voor meer doorverkopen.
heb je em al binnen ?
Citaat van Tom op 21 november 2011, 09:52Jep, werkt op zich goed. Veel verder dan 100mm moet je niet gaan zonder statief, maar stel je neemt een goedkope spiegellens en een converter, dan kun je goed sterrenkijken. De exit-pupil is fantastisch, er komt echt een bak licht binnen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jep, werkt op zich goed. Veel verder dan 100mm moet je niet gaan zonder statief, maar stel je neemt een goedkope spiegellens en een converter, dan kun je goed sterrenkijken. De exit-pupil is fantastisch, er komt echt een bak licht binnen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 21 november 2011, 15:12PS Move starterpack €40 ipv €60 en PS Move Controller voor €20 ipv €40 bij Game Mania. Ik ga beiden deze week kopen en mss ook The Fight voor €10 ipv €20. Geweldige kortingen!!!
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
PS Move starterpack €40 ipv €60 en PS Move Controller voor €20 ipv €40 bij Game Mania. Ik ga beiden deze week kopen en mss ook The Fight voor €10 ipv €20. Geweldige kortingen!!!
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 4 december 2011, 09:33Tadada! De nieuwe bolide. Na 10 jaar lease weer terug naar koop. En hij is helemaal afbetaald!
)
Edit foto lukt niet..... even geduld
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tadada! De nieuwe bolide. Na 10 jaar lease weer terug naar koop. En hij is helemaal afbetaald! )
Edit foto lukt niet..... even geduld
Sent from my HTC Desire using Tapatalk