Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 10 november 2011, 16:13zou dat echt werken Tom?
Ik heb laatst nog een battery grip gekocht, had ik wel nodig ook sommige shoots duren zo lang dan is het wel lekker wat extra stroom
zou dat echt werken Tom?
Ik heb laatst nog een battery grip gekocht, had ik wel nodig ook sommige shoots duren zo lang dan is het wel lekker wat extra stroom
Citaat van Tom op 10 november 2011, 16:56Zou dat echt werken?
Daarvoor is dat ding op de markt gekomen.
Vergroting = brandpunt lens / 10 => 50mm levert 5x vergroting, 70-200/2.8 geeft 7-20x vergroting. Het leuke is een combinatie met een spiegellens van 800mm plus TC2.0: effectief 1600mm => 160x vergroting.
Zou dat echt werken? Daarvoor is dat ding op de markt gekomen.
Vergroting = brandpunt lens / 10 => 50mm levert 5x vergroting, 70-200/2.8 geeft 7-20x vergroting. Het leuke is een combinatie met een spiegellens van 800mm plus TC2.0: effectief 1600mm => 160x vergroting.
Citaat van Pctje op 13 november 2011, 17:09
Voor 2 10tjes op de kop getikt, ontbraknog in mn lijstje, en als fan van tennis hoorde deze er toch wel bij
Voor 2 10tjes op de kop getikt, ontbraknog in mn lijstje, en als fan van tennis hoorde deze er toch wel bij
Citaat van Duken op 13 november 2011, 19:13Voor twee tientjes is dat een goede game. In den treuren heb ik de voorloper gespeeld op de dreamcast.
Voor twee tientjes is dat een goede game. In den treuren heb ik de voorloper gespeeld op de dreamcast.
Citaat van maxmeyer op 14 november 2011, 14:58
Zag hem bij de Kruidvat liggen voor een tientje, en als Leonardo en Inception fan toch maar meegenomen
Zag hem bij de Kruidvat liggen voor een tientje, en als Leonardo en Inception fan toch maar meegenomen
Citaat van Pctje op 14 november 2011, 15:30Voor twee tientjes is dat een goede game. In den treuren heb ik de voorloper gespeeld op de dreamcast.
Jaa daarom dacht ik ook gelijk meenemen! en die heb ik ook nog gespeeld op de dreamcast. Goede ouwe tijd
Voor twee tientjes is dat een goede game. In den treuren heb ik de voorloper gespeeld op de dreamcast.
Jaa daarom dacht ik ook gelijk meenemen! en die heb ik ook nog gespeeld op de dreamcast. Goede ouwe tijd
Citaat van Rikkert. op 14 november 2011, 18:33Nice
Echt een super film.
Alleen je moet hem echt 2-3 keer zien wil je hem helemaal goed snappen
Nice
Echt een super film.
Alleen je moet hem echt 2-3 keer zien wil je hem helemaal goed snappen