do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 461 of 602Volgende

Goodluck! :) hoezo ben je ineens aan het stoppen?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Gefeliciteerd! hoop dat je het volhoud... zal na 5 jaar niet heel makkelijk zijn. Maar ik weet dat je het kan ;)

Bedankt voor de motivatie heren, een van de redenen dat ik ga stoppen is omdat het in mijn familie zit dat je geboren word met beetje zwakke longen.

Door het roken zijn mijn longen juist weerstand gaan opbouwen en heb daar dus totaal geen last van.

Nu ik een vriendin heb die zelf niet rookt en een dochtertje heeft voel ik me toch enigszins verantwoordelijk en dit geeft me nog meer kracht om te stoppen. Tot nu toe verloopt het goed, als het goed is zal ik na 1 week het ''ergste'' gehad hebben en vanaf dan zou het alleen maar rustiger worden.

Lekker bezig man, ik denk dat iedereen kan stoppen zolang de "echte" wil om te stoppen er maar is. Best grappig, met m'n studie (innovatie mangement) gaat het daar nu ook deels over de innovatie van het stoppen-met-roken-proces.

Er zijn namelijk verschillende fases in dat proces, en bij die fases horen ook verschillende gemoedstoestanden en gedachtes. Vaak is het zo dat iedereen zonder pardon in fase 1 wordt geknald, terwijl sommige al een fase voorop lopen of sommige zelfs een soort van pre-fase nodig hebben voordat ze daadwerkelijk gaan stoppen. Het beginnen in zo'n verkeerde fase is fataal voor het stoppen met roken. Vandaar dat veel van die cursussen gewoon falen.

Wat ik heb gelezen is dat wilskracht, dus dat elke haar op je hoofd echt wilt dat je gaat stoppen, het belangrijkst is.

Knap hoor Releases. Ik hoop echt dat het je lukt! Van 20-30 naar 0 vind ik toch een hele prestatie! Die wil heb je dus wel als ik het zo lees. Succes :)

20 Zoethout stokjes, pak 96 nicotinel kauwgoms 4mg.

Na 5 jaar lang elke dag ruim 20 tot 30 sigaretten te roken per dag, nu besloten te stoppen.

Heb al sinds zondag klokslag 22.00 geen peuk meer aangeraakt en tot nu toe gaat het met goed af.

De motivatie is ervoor aanwezig, wish me luck!

Goodluck :)

Nieuwe computer gekocht, is alweer een tijd geleden. Maar ik ben ook al een tijdje niet op het forum geweest. Deze computer staat nu naast mijn tv en dient als media pc en om een beetje te browsen.

@Jeroen Ik zeg foto's!

fb1df1b8-07c6-43cd-a4ca-54612c48d254_fifa12_ps3.png

Al 2 dagen in huis maar nogal druk gehad, dus show em nu pas. En vanmiddag even utrecht in voor nieuwe kleertjes.

Heb sinds gister ook Fifa 12 voor de xbox :)

VorigePage 461 of 602Volgende