do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 460 of 602Volgende

Wil m ook gaan kopen.

Jfk, al enig idee wanneer de note uitkomt en je hem gaat kopen? En waar woon je? Want dan kan ik meteen beslissen of het te ver weg is of niet.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Jfk, al enig idee wanneer de note uitkomt en je hem gaat kopen? En waar woon je? Want dan kan ik meteen beslissen of het te ver weg is of niet.

Ik heb geen idee wanneer dat ding uitkomt, en het zal ook wel 2 -3 maanden duren voordat die op een 500 euro prijs is. Ik woon in Amersfoort by the way. Maar mocht je een goede deal tegenkomen om een SGS II te kopen, zeker doen! Tenzij je de planning hebt om hem over 3 maanden te kopen, dan kan ik hem reserveren voor je.

krukken.jpg

Beetje hard door me enkel gegaan met zaalvoetbal.

Enkel zwaar verstuikt Yippie :')

Vanmiddag nieuwe schoenen gehaald bij een nieuwe winkel :)

541bb73f-866e-6edb.jpg

---

- Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk

Ook maar weer eens meedoen met het topic, in Londen met school dit bandje gekocht.

imag0217k.jpg

^nice shoes! :)

@ maarten, Wat zijn dat voor bandjes precies, bij ons op school lopen er ook wat mensen mee rond.. maar weet niet precies wat t nou inhoudt :P

Ik vroeg het me ook al af. :P

Mariabandje voluit, die dingen moet je dag en nacht dragen en dan slijt het tekeningetje van zo´n heilig persoon er op een gegeven moment vanaf, en als ze er allemaal af zijn. En er nog maar 1 tekeningetje over is, dat is dan je bescherm(engel). Zo is het als je het helemaal goed wil doen haha, maar ik vond hem wel leuk :)

haha oke, Grappig!

Zou t zelf nooit dragen, Hou nooit van bandjes enzo:P ook niet echt een horloge:P

20 Zoethout stokjes, pak 96 nicotinel kauwgoms 4mg.

Na 5 jaar lang elke dag ruim 20 tot 30 sigaretten te roken per dag, nu besloten te stoppen.

Heb al sinds zondag klokslag 22.00 geen peuk meer aangeraakt en tot nu toe gaat het met goed af.

De motivatie is ervoor aanwezig, wish me luck!

VorigePage 460 of 602Volgende