Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 4 september 2011, 18:36duken draait ook op een VPS van Pcextreme. Had eerst een eigen server... maar onderhouden van Hardware was niet mijn ding
duken draait ook op een VPS van Pcextreme. Had eerst een eigen server... maar onderhouden van Hardware was niet mijn ding
Citaat van William op 4 september 2011, 18:41Paar dagen geleden is m'n AMD Phenom x6 1090T binnengekomen!
Besteld bij Alternate, kost 139 euro ofzo.
Pics:
Daar achter, zeg maar.
Let trouwens ook op de video kaart die de helft van de ruimte opvreet in de kast.
Het is een mid-tower, probeer maar eens een 1gb video kaart en een phenom x6 in te zetten.
Hij draait nu witcher 2 op hoogste met ubersampling dus dat zegt genoeg.
Paar dagen geleden is m'n AMD Phenom x6 1090T binnengekomen!
Pics:
Daar achter, zeg maar.
Let trouwens ook op de video kaart die de helft van de ruimte opvreet in de kast.
Het is een mid-tower, probeer maar eens een 1gb video kaart en een phenom x6 in te zetten.
Citaat van William op 4 september 2011, 20:02Dat dacht ik al maar wist het niet zeker meer.
Waarom heb je dan een iphone gekocht?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Heb zelf een S2 en deze Iphone heb ik besteld voor me jongste zusje( IOS is niet egt iets voor mij en had het haar beloofd als ze haar diploma van middelbaar school zou halen). Zocht een tijdje naar een aanbieding en kwam deze tegen van 10x 34.50 + 119 bijbetaling voor 1 jaar. Kon 't niet laten liggen.
ojaa met onbeperkt internet
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Dat dacht ik al maar wist het niet zeker meer.
Waarom heb je dan een iphone gekocht?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Heb zelf een S2 en deze Iphone heb ik besteld voor me jongste zusje( IOS is niet egt iets voor mij en had het haar beloofd als ze haar diploma van middelbaar school zou halen). Zocht een tijdje naar een aanbieding en kwam deze tegen van 10x 34.50 + 119 bijbetaling voor 1 jaar. Kon 't niet laten liggen.
ojaa met onbeperkt internet
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 4 september 2011, 20:30Paar dagen geleden is m'n AMD Phenom x6 1090T binnengekomen!
Pics:
Daar achter, zeg maar.
Je mag wel je kabels wegwerken hoor
Paar dagen geleden is m'n AMD Phenom x6 1090T binnengekomen!
Pics:
Daar achter, zeg maar.
Je mag wel je kabels wegwerken hoor