do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 452 of 602Volgende

Nieuw schermpje voor me Gameboy Color:

149267.jpg

Rechts is dus het oude, en daar zat een kras op. Zeer vervelend bij het spelen. Dus maar ff een nieuwe opgezet  :D

Stof is precies hetzelfde als 'origineel', en heb het shirt nauwkeurig bekeken. Maar als enige punt kan ik zeggen dat het stukje maattabel (wat je ook al op de foto kan zien). Wat in je nek zit, dat zit wat scheef. Verder kan ik niks herkennen wat afwijkt!

Dus ze zijn gewoon van goede kwaliteit? Best interessant om te bestellen dan, bij de meeste namaak was bij mij na een paar keer wassen heel dat shirt naar de klote :P

Helaas is het psv shirt uitverkocht, heb ze gemailt en ze gaan dr nu achteraan voor t shirtt (blauw-zwart uit shirt)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ja tja, heb mn pa er ook naar laten kijken. Maar wij kunnen allebei gewoon níks vinden wat ook maar wat afwijkt, alleen dan dat het stukje maattabel wat scheef gedrukt is. Stof is gewoon hetzelfde, logo's zitten er goed op, bedrukking is gewoon goed. Die shirts worden in thailand gemaakt ofzo, je zou zeggen dat ze er daar een stel achter hebben gehouden, en zo doorverkopen. En anders is het vakwerk om na te maken! Ben er erg tevreden mee!

Ik heb maandag een iGhost (ook gekend als iBoo) besteld.

Ik kan hem waarschijnlijk morgen afhalen, veel te lange wachttijd bij pixmania.

Het was er wel €9 goedkoper dus het is wel de moeite waard.

Mijn huide iPodspeakertjes waren maar slecht en ze werken nog maar half, er is iets mis met het draadje om mijn iPod aan te sluiten. Dus heb ik er maar nieuwe gekocht, deze keer iets waarin ik men iPod kan docken.

iboo-11.jpg

iphone-4-7.jpg

1 jarig abonnement met €119 bijbetaling  :)

Nice! Waarom geen SGS2 als ik vragen mag?

Nice! Waarom geen SGS2 als ik vragen mag?

Die heeft hij volgens mij al :P

Dat dacht ik al maar wist het niet zeker meer.

Waarom heb je dan een iphone gekocht?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

VorigePage 452 of 602Volgende