Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 3 september 2011, 16:34Nieuw schermpje voor me Gameboy Color:
Rechts is dus het oude, en daar zat een kras op. Zeer vervelend bij het spelen. Dus maar ff een nieuwe opgezet
Nieuw schermpje voor me Gameboy Color:
Rechts is dus het oude, en daar zat een kras op. Zeer vervelend bij het spelen. Dus maar ff een nieuwe opgezet
Citaat van William op 3 september 2011, 16:52Stof is precies hetzelfde als 'origineel', en heb het shirt nauwkeurig bekeken. Maar als enige punt kan ik zeggen dat het stukje maattabel (wat je ook al op de foto kan zien). Wat in je nek zit, dat zit wat scheef. Verder kan ik niks herkennen wat afwijkt!
Stof is precies hetzelfde als 'origineel', en heb het shirt nauwkeurig bekeken. Maar als enige punt kan ik zeggen dat het stukje maattabel (wat je ook al op de foto kan zien). Wat in je nek zit, dat zit wat scheef. Verder kan ik niks herkennen wat afwijkt!
Citaat van maxmeyer op 3 september 2011, 16:56Dus ze zijn gewoon van goede kwaliteit? Best interessant om te bestellen dan, bij de meeste namaak was bij mij na een paar keer wassen heel dat shirt naar de klote
Dus ze zijn gewoon van goede kwaliteit? Best interessant om te bestellen dan, bij de meeste namaak was bij mij na een paar keer wassen heel dat shirt naar de klote
Citaat van Marciej123 op 3 september 2011, 19:27Helaas is het psv shirt uitverkocht, heb ze gemailt en ze gaan dr nu achteraan voor t shirtt (blauw-zwart uit shirt)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Helaas is het psv shirt uitverkocht, heb ze gemailt en ze gaan dr nu achteraan voor t shirtt (blauw-zwart uit shirt)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 3 september 2011, 21:47Ja tja, heb mn pa er ook naar laten kijken. Maar wij kunnen allebei gewoon nÃks vinden wat ook maar wat afwijkt, alleen dan dat het stukje maattabel wat scheef gedrukt is. Stof is gewoon hetzelfde, logo's zitten er goed op, bedrukking is gewoon goed. Die shirts worden in thailand gemaakt ofzo, je zou zeggen dat ze er daar een stel achter hebben gehouden, en zo doorverkopen. En anders is het vakwerk om na te maken! Ben er erg tevreden mee!
Ja tja, heb mn pa er ook naar laten kijken. Maar wij kunnen allebei gewoon nÃks vinden wat ook maar wat afwijkt, alleen dan dat het stukje maattabel wat scheef gedrukt is. Stof is gewoon hetzelfde, logo's zitten er goed op, bedrukking is gewoon goed. Die shirts worden in thailand gemaakt ofzo, je zou zeggen dat ze er daar een stel achter hebben gehouden, en zo doorverkopen. En anders is het vakwerk om na te maken! Ben er erg tevreden mee!
Citaat van William op 4 september 2011, 12:20Ik heb maandag een iGhost (ook gekend als iBoo) besteld.
Ik kan hem waarschijnlijk morgen afhalen, veel te lange wachttijd bij pixmania.
Het was er wel €9 goedkoper dus het is wel de moeite waard.
Mijn huide iPodspeakertjes waren maar slecht en ze werken nog maar half, er is iets mis met het draadje om mijn iPod aan te sluiten. Dus heb ik er maar nieuwe gekocht, deze keer iets waarin ik men iPod kan docken.
Ik heb maandag een iGhost (ook gekend als iBoo) besteld.
Ik kan hem waarschijnlijk morgen afhalen, veel te lange wachttijd bij pixmania.
Het was er wel €9 goedkoper dus het is wel de moeite waard.
Mijn huide iPodspeakertjes waren maar slecht en ze werken nog maar half, er is iets mis met het draadje om mijn iPod aan te sluiten. Dus heb ik er maar nieuwe gekocht, deze keer iets waarin ik men iPod kan docken.
Citaat van Freddytje op 4 september 2011, 15:30Dat dacht ik al maar wist het niet zeker meer.
Waarom heb je dan een iphone gekocht?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Dat dacht ik al maar wist het niet zeker meer.
Waarom heb je dan een iphone gekocht?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk