Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 18 augustus 2011, 10:58Gewoon één
Uiteindelijk alles verkocht geruild - HTC Desire AMOLED / LG Optimus 2x / iPhone 4. Met zero verlies. Alleen abbo kosten..
Gewoon één Uiteindelijk alles verkocht geruild - HTC Desire AMOLED / LG Optimus 2x / iPhone 4. Met zero verlies. Alleen abbo kosten..
Citaat van William op 18 augustus 2011, 19:542x X-mini II speaker binnen! Leuk voor op strand met wat muziek erbij! En er komt een heel mooi geluid uit!
2x X-mini II speaker binnen! Leuk voor op strand met wat muziek erbij! En er komt een heel mooi geluid uit!
Citaat van Marciej123 op 18 augustus 2011, 20:16Nice ding inderdaad! Vriend van me heeft ze ook! Voor hoe duur?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nice ding inderdaad! Vriend van me heeft ze ook! Voor hoe duur?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 18 augustus 2011, 23:22Nice! Ga ik dan ook ff bestellen
thanks for de tip
---
- Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Nice! Ga ik dan ook ff bestellen thanks for de tip
---
- Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Citaat van William op 21 augustus 2011, 14:46Ben een tijd weg geweest en jullie hebben veel gekocht zo te zien
Zelf heb ik nog niet veel games en electronica bij maar wel een auto :
Binnenkort dan natuurlijk Forza 4 en BF3 kopen
Ben een tijd weg geweest en jullie hebben veel gekocht zo te zien
Zelf heb ik nog niet veel games en electronica bij maar wel een auto :
Binnenkort dan natuurlijk Forza 4 en BF3 kopen
Citaat van Tom op 21 augustus 2011, 14:58Netjes hoor, een nieuwe ouwe mini.
Nieuw? Ziet er in ieder geval wel zo uit. Ik dacht dat die dingen vrij duur waren, of niet?
Netjes hoor, een nieuwe ouwe mini. Nieuw? Ziet er in ieder geval wel zo uit. Ik dacht dat die dingen vrij duur waren, of niet?
Citaat van William op 21 augustus 2011, 15:13Is 2dehands hoor. Maar hij heeft nog maar 67.000 km. De meeste hebben 100.000 +
En ja duur zijn ze wel. Maar het is ongelooflijk leuk om met te rijden ! ;D
Is 2dehands hoor. Maar hij heeft nog maar 67.000 km. De meeste hebben 100.000 +
En ja duur zijn ze wel. Maar het is ongelooflijk leuk om met te rijden ! ;D