Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van PatrickV94 op 29 juli 2011, 14:03waar?
waar?
Citaat van William op 29 juli 2011, 14:43Oke
Probeer eens een keer wiet als je er aan kan komen, is veel lekkerder in een waterpijp als een joint.
@ Farid nice, heb ook zoiets, zit fantastisch.
(je was me net voor met posten
)
Oke Probeer eens een keer wiet als je er aan kan komen, is veel lekkerder in een waterpijp als een joint.
@ Farid nice, heb ook zoiets, zit fantastisch. (je was me net voor met posten
)
Citaat van Pctje op 29 juli 2011, 16:44Dus nooit wiet in je waterpijp doen.
Ik heb er 1 mee verkloot. Vervolgens kan je uren dat ding schoon gaan maken. En de geur/smaak blijft erin zitten.
Elke keer als je dan een ander smaakje doet blijft die geur erin zitten.
Als je met wiet doet gewoon een andere waterpijp voor gebruiken
En met die grote van jouw is het zonde om die te verkloten..
Dus nooit wiet in je waterpijp doen.
Ik heb er 1 mee verkloot. Vervolgens kan je uren dat ding schoon gaan maken. En de geur/smaak blijft erin zitten.
Elke keer als je dan een ander smaakje doet blijft die geur erin zitten.
Als je met wiet doet gewoon een andere waterpijp voor gebruiken
En met die grote van jouw is het zonde om die te verkloten..
Citaat van William op 29 juli 2011, 21:49Mn pa heeft nieuwe mobiel (Samsung Galaxy S2), en ik mocht zn oude hebben
Nokia N97
Iemand nog must-have apps?
Mn pa heeft nieuwe mobiel (Samsung Galaxy S2), en ik mocht zn oude hebben
Nokia N97
Iemand nog must-have apps?
Citaat van Freddytje op 29 juli 2011, 22:00Mooi hoor Mark, al heb ik liever eentje met android. Deze heeft namelijk Symbian OS 9.4. Ik weet dus ook geen apps
Mooi hoor Mark, al heb ik liever eentje met android. Deze heeft namelijk Symbian OS 9.4. Ik weet dus ook geen apps
Citaat van marcelvn op 29 juli 2011, 22:24[offtopic]
ik vind het echt bullshit dat mensen zeggen dat symbian weinig apps heeft, als je zoekt kan je bijna alle apps wel vinden die ook op android en ios zijn.
Verder nice telefoon hoor heb ook symbian op mijn telefoon een goeie tip is om spb mobile te downloaden daar word de interface stukken mooier van.
[offtopic]
ik vind het echt bullshit dat mensen zeggen dat symbian weinig apps heeft, als je zoekt kan je bijna alle apps wel vinden die ook op android en ios zijn.
Verder nice telefoon hoor heb ook symbian op mijn telefoon een goeie tip is om spb mobile te downloaden daar word de interface stukken mooier van.