Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 18 juli 2011, 11:04Aantal dingen gekocht in turkije:
2 Sloffen L&M op het vliegtuig (30€) en heb net 1 slof voor 30€ verkocht
1 Burberry tasje (10€)
En gewoon vanuit NL een Cyborg R.A.T 3 Muis
Aantal dingen gekocht in turkije:
2 Sloffen L&M op het vliegtuig (30€) en heb net 1 slof voor 30€ verkocht
1 Burberry tasje (10€)
En gewoon vanuit NL een Cyborg R.A.T 3 Muis
Citaat van Tom op 18 juli 2011, 17:43Hoppa, vanmiddag besteld.
Ander kleurtje, op bepaalde plaatsen net even andere onderdelen, maar komt op dit neer.
Hoppa, vanmiddag besteld. Ander kleurtje, op bepaalde plaatsen net even andere onderdelen, maar komt op dit neer.
Citaat van Marciej123 op 18 juli 2011, 18:51Mooie fiets tom! Plezier of sport?
Heb trouwens vanmiddag mn ipad 2 ontvangen:), pics en review komen eraan
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Mooie fiets tom! Plezier of sport?
Heb trouwens vanmiddag mn ipad 2 ontvangen:), pics en review komen eraan
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Thijs. op 18 juli 2011, 18:54[a]Tom
Mooi fietsje , hebben die anti-lek rij banden.
[a]Marciej123
Nice , heb je dat geld via jouw geld bij Sharecash gekocht? Had zo gekunt volgensmij
[a]Tom
Mooi fietsje , hebben die anti-lek rij banden.
[a]Marciej123
Nice , heb je dat geld via jouw geld bij Sharecash gekocht? Had zo gekunt volgensmij
Citaat van Tom op 18 juli 2011, 19:21Anti-lek interesseert me niet zoveel.
Bibatje verwisselen is heel makkelijk, zeker met vouwband.
Wel altijd handig natuurlijk, anti-lek, maar zeker niet daarop de band uitgekozen.
@Marcie: Sport, reis en woon-werk.
Multi-purpose, dat ding. Ben trouwens wel benieuwd naar de iPad2, of 't hardwarematig echt zo'n verandering is t.o.v. de eerste. De ene site zegt van wel, de andere van niet...
Anti-lek interesseert me niet zoveel. Bibatje verwisselen is heel makkelijk, zeker met vouwband.
Wel altijd handig natuurlijk, anti-lek, maar zeker niet daarop de band uitgekozen.
@Marcie: Sport, reis en woon-werk. Multi-purpose, dat ding. Ben trouwens wel benieuwd naar de iPad2, of 't hardwarematig echt zo'n verandering is t.o.v. de eerste. De ene site zegt van wel, de andere van niet...
Citaat van Wous op 19 juli 2011, 08:23Nu we het toch over de iPad hebben, ik heb een ipad te leen voor een paar weken/maanden, maar als je dus naar het verschil kijkt tussen snelheid van de iPod touch 4 en de iPad 2, dan zie ik grote verschillen, zoals bij het opstarten van een app oid. Ik weet niet of ik deze apparaten met elkaar kan vergelijken maar ik merkte toch een flink verschil
Nu we het toch over de iPad hebben, ik heb een ipad te leen voor een paar weken/maanden, maar als je dus naar het verschil kijkt tussen snelheid van de iPod touch 4 en de iPad 2, dan zie ik grote verschillen, zoals bij het opstarten van een app oid. Ik weet niet of ik deze apparaten met elkaar kan vergelijken maar ik merkte toch een flink verschil
Citaat van Pctje op 28 juli 2011, 19:02Mooi ding ik heb er ook 1 thuis staan
oja, ik heb ook nog wat gekocht: Voor de PS3
Alleen dan een zwarte gitaar. Voor maar 25 eurotjes.
Gelijk ook maar guitar hero 5 erbij besteld.
Mooi ding ik heb er ook 1 thuis staan
oja, ik heb ook nog wat gekocht: Voor de PS3
Alleen dan een zwarte gitaar. Voor maar 25 eurotjes.
Gelijk ook maar guitar hero 5 erbij besteld.