Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 2 april 2011, 15:37Mooi ding kaas!
De headset net een uurtje ofzo geleden binnen gekregen.
Nieuwe headset vanmiddag bestelt. Is een t kado voor mn boertje die zondag jarig is. Komt morgen binnen
Plantronics GameCom 367
Mag tie toch blij mee zijn voor zn verjaardag (13)
Best nice ding in de verpakking. Zo even leuk inpakpapier eromheen doen!
Mooi ding kaas!
De headset net een uurtje ofzo geleden binnen gekregen.
Nieuwe headset vanmiddag bestelt. Is een t kado voor mn boertje die zondag jarig is. Komt morgen binnen
Plantronics GameCom 367
Mag tie toch blij mee zijn voor zn verjaardag (13)
Best nice ding in de verpakking. Zo even leuk inpakpapier eromheen doen!
Citaat van Freddytje op 3 april 2011, 11:14Mooi ding Kaas
Muis vergeten!? Dat ga je toch niet menen hè. Je hebt er vast nog wel eentje liggen, een gamer heeft altijd een reserve muis
Mooi ding Kaas
Muis vergeten!? Dat ga je toch niet menen hè. Je hebt er vast nog wel eentje liggen, een gamer heeft altijd een reserve muis
Citaat van Freddytje op 3 april 2011, 11:25Jij gamed wel. Niet vaak maar wel is. Sims 3 FTW, toch? :
Touchpad kan ook heel fijn werken, als je toch alleen maar de basisdingen gebruikt en geen FPS gaat spelen dan komt het goed
Jij gamed wel. Niet vaak maar wel is. Sims 3 FTW, toch? :
Touchpad kan ook heel fijn werken, als je toch alleen maar de basisdingen gebruikt en geen FPS gaat spelen dan komt het goed
Citaat van IfElse op 3 april 2011, 19:53Thnx guys ben alleen vergeten om er een muis bij te kopen :s
Ik gebruik ook altijd een muis haha
Vergeet niet een draadloze te kopen
Ik vind dat touch ding zo sloom enzo...
Thnx guys ben alleen vergeten om er een muis bij te kopen :s
Ik gebruik ook altijd een muis haha Vergeet niet een draadloze te kopen
Ik vind dat touch ding zo sloom enzo...
Citaat van William op 3 april 2011, 20:03Ik gebruik zelfs als ik met m'n laptop aan mn bureau zit nog het touchpad, werkt heerlijk vind ik
Ik gebruik zelfs als ik met m'n laptop aan mn bureau zit nog het touchpad, werkt heerlijk vind ik