Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 1 april 2011, 18:14
Bij me stagebedrijf gekocht voor €3,- (kringloop). Zelf prijsje op gezet, niemand die er op let. :angel:
Hij is trouwens nog bijna nieuw.
Bij me stagebedrijf gekocht voor €3,- (kringloop). Zelf prijsje op gezet, niemand die er op let. :angel:
Hij is trouwens nog bijna nieuw.
Citaat van Duken op 1 april 2011, 18:21Lol 3 euro.. wie maakt je gek!
En ik heb een Nespresso Pixi gekocht via de Maffe Marathon in de bijenkorf (via internet, moet maandag waarschijnlijk binnenkomen)
http://www.debijenkorf.nl/1/2-b2-6771090005__krups-nespressoapparaat-pixie.html
Lol 3 euro.. wie maakt je gek!
En ik heb een Nespresso Pixi gekocht via de Maffe Marathon in de bijenkorf (via internet, moet maandag waarschijnlijk binnenkomen)
http://www.debijenkorf.nl/1/2-b2-6771090005__krups-nespressoapparaat-pixie.html
Citaat van William op 1 april 2011, 18:26Nice!
Wij hebben ook net een nieuwe koffiemachine:
Best grappig, je kan onder koffie kiezen: mild, extra mild, normaal, normaal plus, sterk, extra sterk
Hij zet ook cappuchino en expresso. We gooien er gewoon zelf koffiebonen in van DE. Smaakt erg lekker, en meestal neem ik normale koffie > STERK
Anders is het niet lekker. :s
Nice!
Wij hebben ook net een nieuwe koffiemachine:
Best grappig, je kan onder koffie kiezen: mild, extra mild, normaal, normaal plus, sterk, extra sterk Hij zet ook cappuchino en expresso. We gooien er gewoon zelf koffiebonen in van DE. Smaakt erg lekker, en meestal neem ik normale koffie > STERK
Anders is het niet lekker. :s
Citaat van William op 1 april 2011, 18:35Wat maakt het uit, als jij er toch lekkere koffie door hebt
Ik ben er niet aan verslaafd, maar af en toe is het zo lekker
Wat maakt het uit, als jij er toch lekkere koffie door hebt Ik ben er niet aan verslaafd, maar af en toe is het zo lekker
Citaat van Marciej123 op 1 april 2011, 21:57Nieuwe headset vanmiddag bestelt. Is een t kado voor mn boertje die zondag jarig is. Komt morgen binnen
Plantronics GameCom 367
Mag tie toch blij mee zijn voor zn verjaardag (13)
Nieuwe headset vanmiddag bestelt. Is een t kado voor mn boertje die zondag jarig is. Komt morgen binnen
Plantronics GameCom 367
Mag tie toch blij mee zijn voor zn verjaardag (13)
Citaat van William op 2 april 2011, 13:14Ja de meeste tablets hebben zo weinig geheugen en nu kan ik tenminste nog goed typen touchscreen is meer voor telefoons vind ik
Ja de meeste tablets hebben zo weinig geheugen en nu kan ik tenminste nog goed typen touchscreen is meer voor telefoons vind ik