Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van IfElse op 24 maart 2011, 17:48
Net mijn eerste smartphone gekocht, de HTC Wildfire
Die ken ik
leuk ding, heb m zelf nu ook een paar maanden in gebruik. 1 tip niet updaten naar 2.2 ivm rooten
tenzij je dat niet wil.. maarja, ik waarschuw je maar. Ik dacht gelijk updaten die handel! Wilde ik m gaan rooten kon t dus niet meer. Nu maar wachten op unrevoked.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Android 2.1 werkt naar mijn mening veel fijner bij sommige dingen. Flash is echt iets wat ik niet mis.
Net mijn eerste smartphone gekocht, de HTC Wildfire
Die ken ik
leuk ding, heb m zelf nu ook een paar maanden in gebruik. 1 tip niet updaten naar 2.2 ivm rooten
tenzij je dat niet wil.. maarja, ik waarschuw je maar. Ik dacht gelijk updaten die handel! Wilde ik m gaan rooten kon t dus niet meer. Nu maar wachten op unrevoked.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Android 2.1 werkt naar mijn mening veel fijner bij sommige dingen. Flash is echt iets wat ik niet mis.
Citaat van Thijs. op 24 maart 2011, 18:12
Silicone case voor m'n BB curve. 4 euro op eBay, heerlijk.
Leuke prijs voor een leuk hoesje. Wat wil je nog meer? :
Silicone case voor m'n BB curve. 4 euro op eBay, heerlijk.
Leuke prijs voor een leuk hoesje. Wat wil je nog meer? :
Citaat van Zombymario op 25 maart 2011, 14:14
Vandaag binnen, echt is super leuk ding. €250 bij de Intertoys.
Vandaag binnen, echt is super leuk ding. €250 bij de Intertoys.
Citaat van Rikkert. op 25 maart 2011, 14:21Ik zelf zou de 3DS niet kopen omdat het niet mijn ding is maar hij lijkt me wel gaaf
veel plezier ermee
Ik zelf zou de 3DS niet kopen omdat het niet mijn ding is maar hij lijkt me wel gaaf veel plezier ermee
Citaat van Zombymario op 25 maart 2011, 14:38Ziet er goed uit zomby, merk je nou ook echt dat het 3D is?
Het is een soort kijkdoos-effect. Het komt niet echt naar je toe maar je ziet dus wel de diepte.
@ MRScion: thanks
Ziet er goed uit zomby, merk je nou ook echt dat het 3D is?
Het is een soort kijkdoos-effect. Het komt niet echt naar je toe maar je ziet dus wel de diepte.
@ MRScion: thanks
Citaat van William op 25 maart 2011, 19:29Ik heb net een nieuwe muis gekocht op Alternate, mijn huidige muis is een Logitech RX250, echt zo'n standaard muis dus, maar nu heb ik voor maar 17 euro een Saitek Cyborg V.1!
Voor dat geld, is dit een goede muis? Ziet er wel bruut uit trouwens
Ik heb net een nieuwe muis gekocht op Alternate, mijn huidige muis is een Logitech RX250, echt zo'n standaard muis dus, maar nu heb ik voor maar 17 euro een Saitek Cyborg V.1!
Voor dat geld, is dit een goede muis? Ziet er wel bruut uit trouwens