Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 21 maart 2011, 18:34Chill hoor voor 30 euro, is geen geld!
ik heb toevallig mijn ipod nano 4th 8gb van het weekend verkocht voor 50 euro
Chill hoor voor 30 euro, is geen geld!
ik heb toevallig mijn ipod nano 4th 8gb van het weekend verkocht voor 50 euro
Citaat van Thijs. op 21 maart 2011, 18:35zeker iemand die een ipod touch of een iphone heeft gekocht:D of iemand die dringend geld nodig had
zeker iemand die een ipod touch of een iphone heeft gekocht:D of iemand die dringend geld nodig had
Citaat van Marciej123 op 21 maart 2011, 18:43ik had m verkocht he;)
Post samenvoeging: 21 maart 2011, 19:44:27
W00000t 2200e post zie ik!
ik had m verkocht he;)
Post samenvoeging: 21 maart 2011, 19:44:27
W00000t 2200e post zie ik!
Citaat van Pctje op 22 maart 2011, 21:23ik zie wat anders ik zie juist dat dit de 3900 reactie word:D
post dan iig iets wat met dit topic te maken heeft in plaats van zo iets wat totaal niet nuttig is.
ik zie wat anders ik zie juist dat dit de 3900 reactie word:D
post dan iig iets wat met dit topic te maken heeft in plaats van zo iets wat totaal niet nuttig is.
Citaat van Freddytje op 23 maart 2011, 22:33
Net mijn eerste smartphone gekocht, de HTC Wildfire
Die ken ik
leuk ding, heb m zelf nu ook een paar maanden in gebruik. 1 tip niet updaten naar 2.2 ivm rooten
tenzij je dat niet wil.. maarja, ik waarschuw je maar. Ik dacht gelijk updaten die handel! Wilde ik m gaan rooten kon t dus niet meer. Nu maar wachten op unrevoked.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Net mijn eerste smartphone gekocht, de HTC Wildfire
Die ken ik leuk ding, heb m zelf nu ook een paar maanden in gebruik. 1 tip niet updaten naar 2.2 ivm rooten
tenzij je dat niet wil.. maarja, ik waarschuw je maar. Ik dacht gelijk updaten die handel! Wilde ik m gaan rooten kon t dus niet meer. Nu maar wachten op unrevoked.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 24 maart 2011, 10:11leuke vans hoor bart! Hier op school hebben ook een paar ze, Zijn niet mijn schoen, Vindt ze voor geen meter lopen
maar de mensen die ze hebben zijn er altijd heel tevreden over O0
@PCgamer, Congratz, Mooi ding!
had je hiervoor ook zo'n koelkast telefoon
ik wel namelijk, toen ik mn desire kreeg moest ik zo hard wennen
ps. meld je gelijk aan voor de duken dropbox applicatie
Staan veel pro apps in die je dan zo kan downloaden + instaleren ;D
leuke vans hoor bart! Hier op school hebben ook een paar ze, Zijn niet mijn schoen, Vindt ze voor geen meter lopen maar de mensen die ze hebben zijn er altijd heel tevreden over O0
@PCgamer, Congratz, Mooi ding!
had je hiervoor ook zo'n koelkast telefoon ik wel namelijk, toen ik mn desire kreeg moest ik zo hard wennen
ps. meld je gelijk aan voor de duken dropbox applicatie Staan veel pro apps in die je dan zo kan downloaden + instaleren ;D
Citaat van PCgamer op 24 maart 2011, 16:39Haha had hiervoor een nokia 2330 classic als tijdelijke mobiel. is natuurlijk totaal niet te vergelijken met deze smartphone, zal dus wel even wennen zijn. krijg hem helaas pas zaterdag geleverd >
dus nog even wachten maar, waar kan ik me dan straks opgeven voor de duken dropbox?
Haha had hiervoor een nokia 2330 classic als tijdelijke mobiel. is natuurlijk totaal niet te vergelijken met deze smartphone, zal dus wel even wennen zijn. krijg hem helaas pas zaterdag geleverd >
dus nog even wachten maar, waar kan ik me dan straks opgeven voor de duken dropbox?