Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 25 februari 2011, 10:06Lol @ staaf magnesium. Coole dingen en dat voor zo'n zacht prijsje
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Lol @ staaf magnesium. Coole dingen en dat voor zo'n zacht prijsje
Citaat van Wous op 25 februari 2011, 10:07Heeft iemand trouwens wel eens naar Bose earphones gekeken bij bijvoorbeeld iOffer? Iemand bij mij op school had ze ook, en het was top kwaliteit!
Heeft iemand trouwens wel eens naar Bose earphones gekeken bij bijvoorbeeld iOffer? Iemand bij mij op school had ze ook, en het was top kwaliteit!
Citaat van Freddytje op 25 februari 2011, 10:19Ioffer is waarschijnlijk namaak. Maar je hebt bose oortjes van 10 tot 500 euro he
bij kruidvat kon je ze dacht ik ook kopen.
Ioffer is waarschijnlijk namaak. Maar je hebt bose oortjes van 10 tot 500 euro he bij kruidvat kon je ze dacht ik ook kopen.
Citaat van Wous op 25 februari 2011, 10:25iOffer is zowieso namaak ja, die gast op school had ze ook ergens uit china dusja.
Wat zijn trouwens nog meer goede chinese webwinkels?
iOffer is zowieso namaak ja, die gast op school had ze ook ergens uit china dusja.
Wat zijn trouwens nog meer goede chinese webwinkels?
Citaat van William op 25 februari 2011, 17:40Mijn eerste krasje al op m´n telefoon gevonden. Heb dus snel een Screenprotector en een silicone case besteld bij www.mobilesupplies.nl
Mijn eerste krasje al op m´n telefoon gevonden. Heb dus snel een Screenprotector en een silicone case besteld bij http://www.mobilesupplies.nl
Citaat van Duken op 26 februari 2011, 19:09Mijn eerste krasje al op m´n telefoon gevonden. Heb dus snel een Screenprotector en een silicone case besteld bij...
Watje, je telefoon moet wel leven he
Maar merkt je enig vertraging ofzo? Misschien dat ik ook aan zo een ding moet... mijne word echt al lelijk
Mijn eerste krasje al op m´n telefoon gevonden. Heb dus snel een Screenprotector en een silicone case besteld bij...
Watje, je telefoon moet wel leven he
Maar merkt je enig vertraging ofzo? Misschien dat ik ook aan zo een ding moet... mijne word echt al lelijk
Citaat van los-cuentos op 26 februari 2011, 23:26Maar ben er nog niet ui of die te vertrouwen is, ga ervan uit van wel door de Mcafee scan
Maar ben er nog niet ui of die te vertrouwen is, ga ervan uit van wel door de Mcafee scan
Citaat van Wous op 26 februari 2011, 23:36Maar ben er nog niet ui of die te vertrouwen is, ga ervan uit van wel door de Mcafee scan
Hmm ja maar mcafee scan is meer voor of er geen phishing is of persoonlijke data wordt opgeslagen, niet of de producten goed aankomen.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Maar ben er nog niet ui of die te vertrouwen is, ga ervan uit van wel door de Mcafee scan
Hmm ja maar mcafee scan is meer voor of er geen phishing is of persoonlijke data wordt opgeslagen, niet of de producten goed aankomen.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van William op 27 februari 2011, 01:47Maar ben er nog niet ui of die te vertrouwen is, ga ervan uit van wel door de Mcafee scan
Jawel hoor, ze doen vaak acties met die 1 cent met verzendkosten zijn, heb die ook gewoon ontvangen
.
Jawel hoor, ze doen vaak acties met die 1 cent met verzendkosten zijn, heb die ook gewoon ontvangen .
Citaat van los-cuentos op 27 februari 2011, 01:55Maar ben er nog niet ui of die te vertrouwen is, ga ervan uit van wel door de Mcafee scan
Jawel hoor, ze doen vaak acties met die 1 cent met verzendkosten zijn, heb die ook gewoon ontvangen
.
Dus hij is te vertrouwen omdat ik al 4u op het internet aan het zoeken ben over informatie en hoor nog veel klachten.
.
Dus hij is te vertrouwen omdat ik al 4u op het internet aan het zoeken ben over informatie en hoor nog veel klachten.