Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 24 februari 2011, 16:54Netjes Kaas
Geen nieuwe bok gevonden? Helaas is het echt hondenweer anders had je je jas uit kunnen testen
Netjes Kaas Geen nieuwe bok gevonden? Helaas is het echt hondenweer anders had je je jas uit kunnen testen
Citaat van Erwin. op 24 februari 2011, 17:26Top om te horen dat je het geurtje lekker vind, de meeste geuren zijn gewoon top, en ze blijven lekker lang hangen.
En voor die prijs kun je het niet laten
Tip voor de volgende keer, grotere bestelling plaatsen dan heb je maar 1 keer verzendkosten, boven de 75 euro zelfs geen verzendkosten.
Sent from my zt180 using Tapatalk
Top om te horen dat je het geurtje lekker vind, de meeste geuren zijn gewoon top, en ze blijven lekker lang hangen.
Tip voor de volgende keer, grotere bestelling plaatsen dan heb je maar 1 keer verzendkosten, boven de 75 euro zelfs geen verzendkosten.
Citaat van William op 24 februari 2011, 17:29Netjes Kaas
Geen nieuwe bok gevonden? Helaas is het echt hondenweer anders had je je jas uit kunnen testen
Helaas niet maar ga binnen kort toch naar de dealer om me begrenzer er uit te halen dan kijk ik daar meteen wel of ze een bok hebben
Netjes Kaas
Helaas niet maar ga binnen kort toch naar de dealer om me begrenzer er uit te halen dan kijk ik daar meteen wel of ze een bok hebben
Citaat van Pctje op 24 februari 2011, 18:25Top om te horen dat je het geurtje lekker vind, de meeste geuren zijn gewoon top, en ze blijven lekker lang hangen.
Inderdaad was ik ook al van plan haha scheelt inderdaad meer
Top om te horen dat je het geurtje lekker vind, de meeste geuren zijn gewoon top, en ze blijven lekker lang hangen.
Inderdaad was ik ook al van plan haha scheelt inderdaad meer
Citaat van Marciej123 op 24 februari 2011, 20:02Jij ook maarten?
heftig!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jij ook maarten? heftig!
Citaat van William op 24 februari 2011, 20:25Jaja
Heb jij hem inmiddels al binnen? Ik heb hem gewoon in de plaatselijke shop gekocht, staat erg leuk
Jaja
Heb jij hem inmiddels al binnen? Ik heb hem gewoon in de plaatselijke shop gekocht, staat erg leuk
Citaat van Marciej123 op 24 februari 2011, 20:42Ja. Vorige week zaterdag binnen gekregen. Staat echt super
alst carnaval is zal ik wel wat fotos posten
Ja. Vorige week zaterdag binnen gekregen. Staat echt super alst carnaval is zal ik wel wat fotos posten
Citaat van PCgamer op 25 februari 2011, 09:45
Een horloge bij DX
Een aansteker, rook niet maar kan handig zijn.
Thermal Compound voor mijn cpu
Een dingetje om je xbox mee open te maken (wil m misschien ombouwen)
en een staaf magnesium O0
Alles voor €16,99
Een horloge bij DX
Een aansteker, rook niet maar kan handig zijn.
Thermal Compound voor mijn cpu
Een dingetje om je xbox mee open te maken (wil m misschien ombouwen)
en een staaf magnesium O0
Alles voor €16,99