Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 8 februari 2011, 19:45wij hebben nog een color liggen als het goed is en een gameboy advance sp.
heerlijke tijden, heb ik me veel mee vermaakt toen
wij hebben nog een color liggen als het goed is en een gameboy advance sp.
heerlijke tijden, heb ik me veel mee vermaakt toen
Citaat van William op 8 februari 2011, 20:31Ik heb nog een Gameboy Advance SP, met een flashcard
.
Beide 2ehands gekocht, vooral die flashcard is erg handig
Ik heb nog een Gameboy Advance SP, met een flashcard .
Beide 2ehands gekocht, vooral die flashcard is erg handig
Citaat van Zombymario op 9 februari 2011, 10:42Heb hier thuis nog een colour liggen en heb nog zo'n oude advance
Heb hier thuis nog een colour liggen en heb nog zo'n oude advance
Citaat van Sander op 9 februari 2011, 11:43Net gekeken, en mijn HTC Desire HD komt over een paar uur binnen
Dus als ik thuiskom ligt er speel goed voor me klaar
Net gekeken, en mijn HTC Desire HD komt over een paar uur binnen Dus als ik thuiskom ligt er speel goed voor me klaar
Citaat van Marciej123 op 9 februari 2011, 12:10Fucking nice sander. Het enige nadeel van de desire vindt ik die touchscreen knoppen aan de onderkant..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Fucking nice sander. Het enige nadeel van de desire vindt ik die touchscreen knoppen aan de onderkant..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 13 februari 2011, 11:30Gister gekocht:
Ipod nano 4th Gen8 GB (fake)
Achja pech dat ie nep is voor 21€ :
Gister gekocht:
Ipod nano 4th Gen8 GB (fake)
Achja pech dat ie nep is voor 21€ :
Citaat van Pctje op 13 februari 2011, 13:36aan de hand van de post van zomby, ben ik ook maar eens gaan zoeken naar een gameboy want is harde jeugdsentiment.
Inclusief mario voor 15 euro
[verwijderd door de beheerder]
aan de hand van de post van zomby, ben ik ook maar eens gaan zoeken naar een gameboy want is harde jeugdsentiment.
Inclusief mario voor 15 euro
[verwijderd door de beheerder]